Accepterad Craxe#7171 | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Craxe#7171

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198424758046/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kasper

Vad är ditt discord namn? craxe#7171

Vad är ditt födelsedatum? 27 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Elias Larsson han hade en rätt bra uppväxt i ett fint och lugnt område i Göteborg med en hel familj och en stor släkt. Elias är alltså 18 år nu och ska flytta hemifrån för att han är trött på att bo hemma. Han har haft ett rätt tråkigt liv egentligen men Elias tänker inte på det han bara fortsätter sitt liv som ingenting. Men efter han flyttade hemifrån och la alla sina spar pengar på lägenheten så funderade han vad han behövde göra för att få upp ekonomin han var ivrig att få upp ekonomin han gjorde var som helst för att få upp dom sista pengarna till lägenhets hyran men detta villa han inte berätta till sina föräldrar. Han hittade en väg att tjäna per .engar på inte den bästa vägen men det tjänade av sig.... Elias blev en drug dealer och börja sälja knark han fick alltid sån ångest att han gjorde detta men ändå fortsatte han. Detta var absoulut inte en av Elias intressena hans intressen var bland annat att sporta han gillade nästan all sport så länge man fick springa men hans favorit sport var fotboll och där var han riktigt duktig alltid som liten älskade han varenda idrotts lektion och han var den som alltid var kvar den extra 5 minutrarna för att få trixa lite mer med bollen och skjuta ett par mer skott på målet. Elias som 18 åring hade svårt att få någon kärleks ful relation men det vill han inte prata om för det tycker han bara blir jobbigt. Han väljer att fortsätta att sälja drog......

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tycker servern är väldigt bra och rolig och jag har hög rp nivå med över 600 timmar på fivem.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det är många spelare på servern och alltid när jag exempelvis kollar på Cosmo_bt så blir jag så sugen på att spela själv så nu tänkte jag testa

Hur hittade du Unive? Genom twitch och fivem för att den är högst upp på listan.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Utveckla min rp och att ha så roligt som möjligt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att anitingen gå med i en krimminel mafia eller gå med i en mc klubb. Jag ska även utveckla min rp här och ha absoulut så roligt som möjligt

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, faktiskt inte jag har testat ett par serverar för att jag förösker hitta min main server och det här känns som den rätta!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka