Accepterad cptruckirymden | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

waguchampangemode

Icke Medlem
Meddelanden
433
Reaction score
72
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Ditt discordnamn: waguchampangemode#4787

Ange ditt födelsedatum 10 April 2007

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att hjälpa till med serven hjälpa till inom rpn och få folk att utveckla sin Rp precis som jag har gjort. Jag känner att jag har en bra förståelse när det kommer till folks misstag och därför passar jag då jag kommer hjälpa dom på traven istället för att bara vara arg. Vill hjälpa spelare att få en bild av hur rp fungerar. Jag var i samma situation som dessa spelare och vet hur det är att bara få ban istället för att få lära sig vad man gjorde fel. Många staffs bannar och så vet dom knappt varför dom bannar. Jag har varit med om detta flertal gånger och vill istället för den taktiken vill jag gå efter lära och försöka förstå hur medlemmarna tänker. Istället för att vara sur på dom och dom ändå inte fattar vad dom gjorde fel.

Dom gångerna som har gjort att jag har förbättrat mig är inte när jag blir bannad utan när folk har kallat in mig i support förklarat vad jag gjorde fel och sedan säger hur man kan bli bättre. Och sedan ge lite kortare åtgärder jag tror detta är en bättre taktik på hur folk ska lära sig. För jag har haft samma problem inte lärt mig av banen för dom varit otydliga och inte gett mig info om hur jag ska förbättras. Och detta är ju då en fördel för mig då jag har gått igenom dessa situationer flertal gånger. Jag känner att jag kan bidra till en god stämning och även är taggad på att utveckla o hjälpa denna platsen där jag har träffat alla mina vänner som jag är med idag

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag är aktiv från 15,30 till 23.00 på vardagar

Helger från 12 till 02.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i totalt över 1 år och har igenom m ut t år på unive fått ta lärdom av mina tidigare misstag

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag var staff i våras detta var en vecka dock då jag kände att jag blev staff i fel tillfälle. Jag blev då staff typ 3v innan jag skulle till usa 1 månad så då sa jag upp min staff efter bara en vecka. Men han lära mig grunderna och förstå hur medlemmar och staff teamet jobbar

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är driven person och hittar gärna på nya saker så bidra till nya och fräscha idéer vill jag även vara med och bidra till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka