Accepterad cozy12312312 | Medlem ansökning [Sixten100p] [eric_cool]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cozy12312312

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? montana323

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Greger götte och han är 30 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll , Självsäker och social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär är uppväxt i malmö med sin mamma och hans tvilling syster och lillebror. Hans pappa lämnade honom när han var 5 år för att han hade blivt trött på deras familj. Greger har alltid älskat bilar så det är något han skulle vilja jobba med i framtiden , Några jobb han är intresserade av är mekaniker för falck eller mekonomen eller bilfirman. Även fast han är 30 bor han hemma för att hans mamma är väldigt sjuk så om han inte bor hemma så finns det ingen som kan ta hand om hon för hans bror studerar på en universitet och han syster bor i danmark. Men om han inte får pengar för att försörja sin mamma komemr han kanske vända sig till den kriminella sidan och försöka gömma sitt dubbel liv. Men man får hoppas att mekonomen bidrar med den inkomsten han behöver.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En social och bra rp inom Sc styling / Marja lisa och kanske även som mekonomen

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att alla ska gå + i scenario te:x att polisen inte alltid försöekr vinna i ett scenario eller att kriminella inte alltid tar allt du har på dig

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har brutit mot meta , clog och suntförnuft jag har lärt mig mycket av dom och det kommer jag aldrig göra igen. Och även copbait. och även fear rp och har lärt mig av alla.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm , vdm , power gaming , suntförnuft , meta

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det är bra hejdå

Utveckla:
Vad kan du bidra med till serverns RP?
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?
Du har 24 timmar på dig att svara på denna kommentar innan den blir automatiskt nekad

Jag kan birda med en bra och social rp inom bilförsäljning och kanske mekonomen och även en bra krim rp som kanske gängboss / vice eller gängmedlem och möjligt vis på en anna gubbe i framtiden som polis / securitas då jag har varit det innan och det är väldigt roligt

Det innebär att man ska göra så alla har roligt i ett scenario alltså att inte bara 1 person ska få allt. Te:x Att man inte rånar folk på allt eller bara spelar för vinst , OCh om man har någon man har krig med kanske man ikan släppa dom för att vara snäll eller ta minder penagar ifrån dom

@Sixten100p

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka