Accepterad cozerzxx | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cozerzxx

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199122169952/

Ditt Hex-ID: 76561199122169952

Vad är din discord tagg? cozerzxx

Vem var det som bannade dig? mattias

Bild på banmeddelande:MedalTVFiveM20250424224341.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffs valde att banna mig för att jag fear rpade och insåg inte allvaret i vad jag gjorde för rpn.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Mina kompisar var i skottlossning och jag kom precis dit när motståndarna åkte iväg, jag plockar upp min kompis och ser en bil rulla in, så jag gömde mig men han såg mig och bendammade mig. Han riktar på mig och säger, "ta upp dina händer". Jag tog upp de snabbt och ner snabbt, eftersom jag inte ville bli kidnappad men ändå hoppades på att någon skulle hjälpa. När jag insåg att ingen kunde hjälpa kom jag på någon dum jävla ide att ta upp vapen och försöka skjuta han. Var stressad och kunde inte tänka på konsekvenserna. Mitt fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Staffen gjorde helt rätt beslut och jag hade gjort samma sak. mitt fel. Det är nu i efterhand jag inser att det är bättre och tänka på rpn och att man ska ha roligt i förstahand, sen pengar osv i efterhand. Staffen gjorde helt rätt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tror jag har blivit bannad förut men jag minns ej så mycket

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tänkt på rpn i förstahand och lyda reglerna för bättre och roligare rp. Jag hade kunnat ta upp händerna och hjälpt till få ett roligt kidnappningscenario. allt handlar inte om att skjuta 🙂

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, fokusera på att det ska bli så rolig och bra rp som möjligt för alla, blir ju tråkigt när sånt här händer. tack mattias som fick mig inse allvaret i detta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka