Nekad Coys | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Coys

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wille

Vad är ditt discord namn? Coysare

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Oskar Blåbär ålder 19

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll vänlig rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Wille bannan och han är 20 år gammal och han har en vän som han har en bästa kompis som heter Felix Persson. Wille har haft en ganska tuff barndom hans pappa var kriminell och hans mamma lämna honom vid tidig ålder. När Wille var ungefär 13 år så blev hans pappa skjuten så han hamnade på barnhem. Wille tyckte inte att han blev behandlad bra på barnhemmet. Så en dag så bestämde sig Wille att smitta. Efter de så gick det inte så bra för Wille han bodde hos hans kompis Felix jätte länge. Men en dag så bestämde sig Felix familj att flytta till staden Unive vid 15 års åldern. Då förstördes allt Wille började hänga med kriminella och börja sälja knark i flera år. En dag så blev han grabb dödad så han fick inget knark att sälja inga pengar han hade ingenting kvar. De sista pengarna Wille hade så hyrde han en lägenhet i några år. När pengarna var slut så tänkte Wille att han inte kunde vara kvar i tensta. Så han plankande på tåget till Unive och så hamna han här.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till serverns RP genom att skapa trovärdiga och långsiktiga karaktärer som driver berättelser framåt, inte bara för mig själv utan även för andra spelare. Jag värdesätter kvalitativ RP, samarbete och respekt för serverns regler. Jag gillar att skapa intressanta situationer, konflikter och relationer som ger andra spelare möjligheter att utveckla sina egna karaktärer. Jag bidrar också med en positiv attityd, mognad och ett fokus på att alla inblandade ska ha roligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? I RP betyder att spela för motpartens vinst att du inte alltid försöker "vinna" situationen för din egen karaktär. Istället fokuserar du på att skapa en bra och trovärdig berättelse där alla inblandade får något av scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja det har jag gjort för länge sedan och jag har lärt mig av minna misstag och kommer följa alla regler

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM Innebär att döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario. VDM innebär att använda fordonet som ett vapen för att skada eller döda utan giltigt bakomliggande scenario. FEARRP Innebär att du inte värnar om ditt liv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
Plagiat.
Länk på ansökan du kopierade av: Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka