Nekad Coxbrushan | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Coxbrushan

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198837550680/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Ekelund Lundberg

Vad är ditt discord namn? Liam.Droxey#3959

Vad är ditt födelsedatum? 21 December 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kox Abdisson och är 30 år samt uppvuxen i Libanon men har på senare år flyttat till Sverige. Numera lever Kox som gängkriminell med dålig ekonomi och gör allt i sin makt för att ha mat på bordet och överleva i samhället. Han har i många år funderat på ett sätt att ta sig ut kriminaliteten och leva vidare med sin familj i harmoni. Kox mår psykiskt dåligt och känner sig som en dålig förälder när han inte kan försörja sin familj.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för att jag har varit det tidigare och tidigare då bidragit i den kriminella rp på unive med mitt gäng där jag var vice boss. jag har nu valt att komma tillbaka till rp och vill bidra till rolig och social utvecklad rollspel på unive tillsammans med mina vänner så har jag stora tankar inom mitt mål med rpn och därför ska jag bli medlem på unive pga att jag kommer bidra med hör och utvecklar rp med mina vänner med bra och goda planer

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig att vara intresserad av unive är communityt det är stort och ett fint community där man endast strävar efter att utveckla sin rp. Under mina tider som rpare har jag testat en del servrar men unive är den enda som har fått mig att fastna då det är ett stort Community och rolig rp och man får stora möjligheter att utveckla sina kunskaper inom rollspel

Hur hittade du Unive? Jag har spelat på den sen tidigare då jag blev tipsad av mina vänner. Under den tiden bidrog vid med bra och rolig rp tills skolan kom i vägen

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att utvecklas på unive community inom min egna rp och omgivningens rp. Med utvecklad och social rp så är mitt mål att alltid att alltid bli bättre och se fram inom rp.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på unive är att gå tillbaka till det vi hade tidigare tillsammans med mina vänner, utvecklad och social rp inom det kriminella där båda parter av scenario har roligt tillsammans även om man vinner eller förlorar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej endast Unive :D

+rep bra tidigare RPare som udner tiderna alltid utvecklats sin RP. Social och rolig RP och kommer passa bra in!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka