Accepterad Fillipo13 | Medlem ansökning [pewpew]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fillipo13

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip storm

Vad är ditt discord namn? Fillipo13

Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: BOB BOBSON 25år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Bilar Pengar Chill

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min bakgrund är att jag är en person som tycker mycket om bilar, motorer och teknik. På fritiden gillar jag att lära mig om olika bilmodeller och hur de fungerar. Jag är nyfiken, gillar att utvecklas och tycker om att lära mig nya saker. I framtiden vill jag fortsätta utveckla mina kunskaper inom fordon och teknik. Jag hoppas kunna arbeta med något som har med bilar att göra, till exempel som mekaniker eller inom fordons branschen. Mitt mål är att få ett jobb som jag trivs med och att fortsätta följa mitt intresse för bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och realistisk roleplay. Jag är aktiv, följer serverns regler och behandlar andra spelare med respekt. Jag gillar att skapa intressanta scenarion och utveckla min karaktär på ett naturligt sätt. Eftersom jag är intresserad av bilar kan jag också bidra med RP kring fordon, mekanik och bilkultur. Mitt mål är att hjälpa till att skapa en rolig och engagerande upplevelse för alla på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man fokuserar på att skapa ett bra och realistiskt scenario för alla inblandade, istället för att alltid försöka vinna själv. Man accepterar konsekvenserna av sina handlingar och spelar ut situationer på ett trovärdigt sätt för att bidra till bättre RP.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej inte vad jag vet.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Några regler som jag tycker är viktiga på Unive är RDM, VDM, Metagaming, Powergaming, FearRP och NLR. Dessa regler finns för att RP ska bli så realistisk och rolig som möjligt för alla spelare. Man ska inte använda information från utanför spelet i sin RP, inte skada andra spelare utan en giltig anledning och alltid värna om sin karaktärs liv. Det är också viktigt att spela realistiskt, acceptera konsekvenserna av sina handlingar och inte göra saker som ens karaktär inte skulle kunna göra i verkligheten. Genom att följa reglerna och använda sunt förnuft bidrar man till en bättre och mer seriös RP-upplevelse för alla på servern.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en mogen och respektfull person som tycker om att spela seriös RP. Jag lär mig snabbt, följer regler och försöker alltid bidra till en bra upplevelse för alla på servern. Jag är även intresserad av bilar och tycker om RP som involverar fordon och mekanik.
 
Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga
 
Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 7 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top