Inaktuell Corndawg | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Baurden

Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils, Albert

Ditt discordnamn: Corndawg.se

Ange ditt födelsedatum 27 Juli 2007

Varför ska just du bli staff? RP har alltid varit ett stort intresse för mig, och att kunna förbättra folks RP upplevelse hade varit en ära. Jag vill hjälpa folk, både för att jag tycker att jag allmänt gillar att vara hjälpsam men också för att ge folk en bra upplevelse på servern. Jag är trevlig och har lätt att komma överäns med folk. Jag tar mina ansvar seriöst och jobbar hårt för att nå en hög nivå av dedikering. Jag är också bra på att ta reda på hur man gör saker och jag älskar att lösa problem, så tror inte att jag kommer ha några problem med att lära mig commands och lösningar. En till sak jag vill tilläga tror jag inte kommer göra mycket skillnad men jag även vill ta upp är att jag kan tala flytande engelska, vilket hade underlättat för dom på servern som inte har svenska som förstaspråk.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag borde kunna vara aktiv ca 2-3h+ varje dag nu dom kommande månaderna, men efter det när jag har börjat gymnasiet så borde jag kunna vara inne ca 1-2h på vardagarna och kanske lite mer på helgerna.

Hur länge har du spelat på Unive? sedan i Mars 2023

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej, men jag är servervakt på Unive

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kriminell, Donation

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka