Accepterad Corndawg | Ansökan till Servervakt [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Baurden

Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Albert, Nils

Vad heter du på discord? Baurden

Ange ditt födelsedatum 27 Juli 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Inne minst 3h om dagen

Hur länge har du varit medlem på Unive? ungefär 25e mars 2023

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 0 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som servervakt har man uppgift att se till så spelare i omgivningen sköter sig och följer reglerna, vilket också gör det lättare för dom i staff teamet. SV ska också RP:a under deras "bedömning"

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill först tillägga att min SV blev dragen då jag inte hade möjlighet att komma på ett möte, då jag har varit ute och övningskört hela dagen och kom hem för någon timme sedan.
Jag tycker att det är för mycket lall på servern, och inte tillräckligt med folk som tar tag i det, så jag tänker att jag kan klara av att förbättra den anmänna RP-nivån på servern

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption/abuse är att man använder sina förmågor till sin egen nytta, t.ex som servervakt han man förmågan att revivea folk, och det kan användas på sätt som både är orättvist och förstör RP:n på servern då man bara kan återuppliva andra/sig själv i situationer där man egentligen borde vara död/medvetslös.

Din Servervakt ansökan har godkänts. Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka