Accepterad Corma | Ban överklagan [Zueside]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Corma

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Cormish/home/

Ditt Hex-ID: 110000115d3d9bf

Vad är din discord tagg? Corma#3900

Vem var det som bannade dig? 320master

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Dålig på RP, lallare, RDM, lär dig rpa

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att philip inte såg allt som hände innan slutet, han såg bara slutet

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stöttar på killen jag har haft hets med flera gånger och som har blivit en del av min karaktär att skapa en liten scenario med och sen fortsätta min väg. Grejer blir lite mer allvarligt än förut och det blir några slag från båda sidorna, men sedan hade han ringt någon polare som skulle skydda honom och ta ett snack med mig. Vad han inte visste var att denna killlen var min nära polare, och han blev helt chokad när han kom fram. Han säger åt killlen jag har hets med att aldrig kalla honom mot sin kompis igen (jag) och de har ett långt snack. Jag fåt samtal för jobb och kör vidare till autoexperten där jag jobbar. Medans jag tar hand om en kund står han nämligen där ute med min polare och gav mig tid att hjällpa kunden. När kunden stack kommer de fram och killen börjar prata med mig fram och tillbaka. Efter lite hets säger vår polare att vi ska sluta prata som barn och ta det utanför man mot man. Vi båda höll med och började gå ut ur verkstaden. Jag måste påpeka att JAG HADE INTE SAGT JA OM INTE VÅR POLARE VAR EN SERVERVAKT!! Lite förut hade en support bett oss lugna ner oss men vår polare som är även servervakt bad supporten att låte det bli. Jag tänkte att scenariot var godkänt då en servervakt gav oss grönt att ta en fight. En smäll from och tillbaka så var killen på golvet och stod inte upp alls, då förstod vi att han var död. Min servervakt polare bär killen och tar honom till sjukhuset och jag går tillbaka in till verkstaden och fortsätter mitt jobb, och några minuter efter får jag en ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Philip tycker att jag förtjänade ban för jag är dålig på rp, jag lalla och jag rdm:a.
Jag har inte spelat rp så länge, så, dålig på rp kan jag hålla med om, men om jag ska få 20 dagars ban för jag är dålig på rp kommer jag aldrig lära mig.
Att lalla innebär att man tramsar och inte har någon riktig karaktärsplan, denna killen har jag byggt upp beef med och varje gång vi stöttar på varandra kan det hetsas lite. Beef med denna kille var en del av min karaktär, individer kan också ha beef, sånt gäller inte bara gäng i verkligheten som vi alla vet. Jag betedde mig så som jag vill min karaktär ska vara, kaxig och modig, inte alls rädd för att vara fysisk. Jag hade inte riktig tid för trams, jag var i tjänst och jobbade när killen kom till verkstaden där jag jobbar.
Definitionen av RDM är att döda utan anledning eller scenario. Klart och tydligt hade det byggts upp ett scenario mellan mig och grabben där det senare ledde till våld, som tyvärr ledde till en sista omedveten kill. Killen körde hela vägen till mitt jobb där jag tänkte släppa det och fortsätta mitt jobb, inget hade hänt om han inte kom dit!

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad en gång för att några killar hade dödat mig och rånat mig och sedan efter jag fick vård skulle de hetsa mot mig så de kastade mitt id kort på marken och plockade upp det igen, min karaktär var nära och såg det så jag fråga hur de fick det (NLR ) och bad om kortet tillbaka flera gånger då de vägrade, och sedan kom en support och tyckte jag inte skulle ha gjort en scenario av att få mitt id tillbaka så jag blev bannad, minns inte riktigt vad anledningen var. Jag lärde mig att ignorera saker som kan leda till NLR av misstag så jag skiter i vad folk tar av mig och hetsar med efteråt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde inte ha hållit med om en man mot man då jag borde vetat att det hade kunnat leda till rdm. Jag borde ha frågat individen att inte ta det medans jag jobbar och istället ta det någon annanstans efter att jag jobbat klart för dagen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag ska väl nog byta på karaktären så han inte är kaxig och modig längre, får byta ut det med trevlig då det verkar tillbringa problem hela tiden. Jag kommer inte att hetsa eller starta beef med någon individ alls heller. Jag ska även försöka rpa bättre då jag inte är väldigt erfaren.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka