Accepterad Corey11 | Ban överklagan [vo11ce]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lil mår

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199219219014/

Ditt Hex-ID: steam:11000014b0a1a46

Vad är din discord tagg? Corey🦍#5555

Vem var det som bannade dig? Jacob Akerman

Hur lång tid var din ban? 15 dagar samt indragna roller

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: C logg av Jacob

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att mitt inventory buggade så skulle relogga i en storming, men de såg lite fel ut ohc jag tror att dem misstolkade de som att jag loggade för att jag skulle dö, men ajg skulle enabrt relogga för att kunna få upp mitt inventory.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Public och gambino skulle storma Ballas då jag kommer ditt för att se hur de går, jag skjuter själv och mitt ammo i tec 9an tar slut, jag har skott i min väska som jag ska ta, då jag flertal gånger spam klickar f2 men de är buggat så får inte upp de, då jag väljer att relogga för att kunna fortsätta för att jag kan inte göra något utan skott till min tec 9a. Efter jag har lämnat servern så går jag in lika snabbt för att kunna delta i scenariot men då är hela scenariot slut. Kom ihåg detta jag loggade inte för att slipa dö! jag var i liv när loggade, DE VA ENABRT FÖR ATT KUNNA ÖPPNA MITT INVENTORY och jag kom in lika snabbt igen efter jag loggade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja de tycker jag men fattar från jacobs sida hur de ser ut när jag lämnar servern i en pågånde skottlossning för att mitt inventory buggade. Jag tycker att den va de för att de skede en bugg som händer ibland på servern som gör att man inte kan öppna sitt inventory, så jag valde att relogga lite snabbt så jag kunde fortsätta vara med i scenariot med dem andra och jag loggade inte för att jag inte skulle dö.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns inte alla men har tagit stor lärdom av dem iallafall.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle ha sprungit ifrån så jag inte var delaktig i den pågånde skottlossningen och sedan skulle jag ha reloggat och anslutit mig till scenariot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag inte ska relogga mitt i "stora" scenario alltså att jag tar mig därifrån sedan reloggar eller vad man har för problem.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka