Nekad Corey11 | Ansökan till Staff [Akerman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lil mår

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliott

Ditt discordnamn: Corey🦍#5196

Ange ditt födelsedatum 11 Maj 2006

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag skulle vara en utmärkt som Helper/staff för att jag är en väldigt driven samt en person som vill se framsteg. Jag har alltid haft ett extremt driv moment enligt mig själv samt andra runt om kring min omgivning, jag gillar när saker förändras samt förarbetas för andras egna samt mig själv, Jag som person har mycket respekt samt en stor förståelse för vad folk känner samt för vad dem vill. Jag har en stor respekt för folk som man inte känner samt kan kommunicera med personer jätte lätt enligt mig själv och andra, en bra egenskap som staff är att man kan ha tålamod, visar respekt och kan prata med folk med en bra ton samt att man kan lyssna på folk och kunna ta kritik i - rep som jag kan, när man får en - rep så ska man ta de som kritik så man kan göra de bättre nästa gång. Jag själv har alltid velat att jag ska utvecklas och att servern ska utvecklas samt att den bara ska bli bättre bättre o bättre. Jag har en stor passion för att vilja hjälpa folk o tycker de är kul att se förändring samt framsteg hos individuella eller som hel het. Jag har aldrig någon problem att testa något nytt då de bara kan bli kul samt är en utmaning som ska tas.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: 14-05
Tisdag: 14-05
Onsdag: 14-05
Torsdag: 14-05
Fredag: 14-05
Lördag: 14-05
Söndag: 14-05

Jag kanske inte är på datorn hela den tiden då de är sommarlov men jag sitter oftast vid dessa tider vid datorn eller nära till kontakt.

Hur länge har du spelat på Unive? 1 ÅR

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har tidigare Erfarenheter då jag har varit hög uppsatt på en gammal server, (nedstängd) där började ja med att vara en staff sen dess har jag fastnat och känt att jag skulle vilja bli de på unive men inte ansökt. Jag har varit med om mycket innan jag kom till unive och vill ta med mitt driv och hård snabba arbete till unive, men de är viktigt att de inte slarvas när man är helper eller högre på en server som unive med en stor spelarbass, Varför? jo för att de kan sabba för mycket grejer om man gör fel i visa område där de måste vara son bäst.

/kick id anledning
/toggleid (gör så man kan se allas id inagme)
/sc (skriver i staff chaten)
/togglename (man ser allas steamnamn)
/ban (id/Hex) (dag) (anledning)
/tpm (man hamnar där man har lagt en GPS på kartan)
/who id
/freeze id (fryser person)
/dv (tar bort bilen som är bredvid än)
/revive id (revivear personen)
/svban id anledning (en sv kan bara banna i en timme)
/skin id (Ger personen skin så hen kan förbättra sin karaktär )
/togglename (ser allas namn)
/spec id (Spectetar personen)
/specoff (du slutar att speca någon)
/noclip (Gör så att du kan flyga runt och va osynlig)
/setjob id
/unfreeze id (gör så att personen man freeza kan röra sig igen)

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej allt är till för att lära sig så jag ser de som en ny utmaning!

Senast ändrad:
-rep skulle inte passat som staff (korrupt) (kan inte reglerna på serven) (maktmissbruk)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka