Antagen coosmoo | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

coosmoo

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
305
Reaction score
128
Vad är ditt namn i verkligheten? Cosmo

Ditt discordnamn: coosmoo

Ange ditt födelsedatum 25 Augusti 2010

Varför ska just du bli staff? Jag borde bli staff då jag har kompetens och lite smått erfarenhet då jag varit MA Förut och skötte det "okej" men blev av med den pga inaktivitet men det var länge sedan och jag vill nu ta ett större ansvar då jag vet att jag kan ta emot det. Samt att jag vill bli staff för att kunna hjälpa servern framåt och vara en stor anledning till att spelare fortfarande vill spela här, alltså göra goda gärningar och vara snäll inom support och andra staff samtal.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Just nu för tillfället känner jag att det är lite trögt inom jobb delen, det tar väldigt länge för chef ansökningar att gå igenom och så vidare. Känner att det hade kunnat blivit bättre där annars känner jag inte att det är så mycket trubbel på andra ställen.

Sedan så har jag en ideé som jag tror skulle kunna funka bättre inom discorden.
Det är en "Roll Ansvarig" Den får inte mycket att göra hela tiden MEN ska hålla koll på #🎢discord-roller samt Kriminella discord roller då det kan förenkla med jobb och gäng rpn då många inte vet vilka som är allianser inom det kriminella om dom inte kan kolla igenom någon slags informations kanal.
Detta är dock bara ett förslag som jag kom på inte det bästa men finns alltid.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vara mer aktiv inom jobb delen och om det t.ex är en chef ansökning som kommer in till skyclub på ungefär 24 timmar så borde man inte vänta med att ta intervju och godkänna osv. Man borde alltså börja ta grejer lite snabbare så att rpandet kan flyta på bättre. Förut så var det ju tomt på chef på Marja-Lisas tror jag det var och det fanns ett fåtal ansökningar men ingen tog sin intervju på länge, känner att det måste förbättras.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? När man agerar professionellt inom sin staff roll så ska man bete sig bra och inte hålla på att slöa sig, Man ska göra varje jobb ordentligt och bra så man inte slarvar bort "bevis" Och om man kan ska man dokumentera sina grejer som man gjort på ett bra och tydligt sätt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Kommer inte rpa så mycket kommer ta staff tiden istället för RP tiden. Alltså pausa rpande tills jag är klar med att vara staff.
Känner att man inte har mycket tid att rpa när man är staff så kommer att rpa minimala stunder för att inte vara så inaktiv.

Hur länge har du spelat på Unive? Spelade första gången på unive i 2021. Har varit lite av och på men medlems rollen. Blev senast medlem 07-27-2024 Alltså mer än ett år sedan.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej men har tidigare varit MA så kan lite ändå och känner mig säker som staff.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Jobb, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Än så länge kriminell. Då jag tror att jag inte behövs inom det området för tillfället men också för att det är ett jobb som jag inte kan ta för att jag inte känner mig beredd för det ansvaret än.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka