Antagen coosmoo | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

coosmoo

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
306
Reaction score
128
Vad är ditt namn i verkligheten? Cosmo

Vad heter du på discord? coosmoo

Ange ditt födelsedatum 25 Augusti 2010

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag ansökte för jag har fått motivation att hjälpa icke medlemmar att bli medlem på unive. Jag vill kunna hjälpa dem via att när dem väl är ig kan jag hjälpa och säga vart han hittar grejer t.ex inventory karta osv. Samt att jag kommer hjälpa dom utveckla sin rp förmåga när jag gör dem till medlem. Jag vill också ha något större jobb än att vara servervakt för jag har inte mycket att göra som servervakt förutom att rpa så jag känner att det är bra för mig att kunna specca osv.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni borde välja mig för att jag är säker på regler, jag vet hur det går till när man rpar vid jobb gäng och annat då jag rpat sedan 2021 och vet hur allt går till. Jag är säker på vilka som är lallare och vilka som faktiskt vill kunna rpa av att ta intervjun med dem eller att läsa deras ansökan då man märker på vissa. Jag har också jävligt mycket tid att göra detta så jag rpar eller fixar lite med peds (kan knappast något försöker bara lära mig) eller spelar annat eller är med kompisar/skolan.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta andra människor gott och glatt, om jag ska ta intervju med någon måste jag kunna prata tydligt och glatt och det kan jag bara göra om jag är glad. Om jag är trött och sur och tänker ta en intervju kommer det inte bli bra för då kommer man mummla, inte visa engagemang till det "jobbet" man har här på unive.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle inte vilja påverka betydelsen med att vara medlem på unive. Det jag hade velat påverkat är medlemmarna, alltså problemspelarna osv. Betydelsen med att vara medlem på unive ska dock inte vara så speciell, det ska vara rpn som ska vara speciell alltså bra. Att vara medlem ska inte vara det bästa på unive, Det ska vara rpn som är det bästa.
(kanske skriver lite dåligt men du förstår nog vad jag menar)

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Krav på medlemskap inom unive
• Social
• En dator som det går att spela på iaf
• En RP förmåga
• Veta vad RP går ut på
• Inte pantad
• Veta vad man ska jobba med inom rp
Har typ inge mer men tyckte det var enklare o skriva i punktform.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mina ansvar kommer vara lite större än att vara en vanlig rollspelare på unive som jag är för tillfället. Jag kommer först och främst behöva ta bort en tid från att rpa till att ta medlemskaps intervjuer/ansökningar, samt specca och hålla koll på servern då vi medlemskapsansvariga är ungefär precis under helper då vi kan banna/kicka specca och hjälpa servern i allmänt. Sen kommer jag behöva vara en "idol" för dem icke medlemmar eller vanliga medlemmar som jag hjälpt komma till en bättre nivå inom rpn, alltså om dom behöver hjälp tänker dem först på att kontakta mig, så vill jag att det ska vara.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndagar, torsdagar, fredagar, 08:00 - 15:20 Skola, Sedan kan det vara träning efter det då jag går i fotboll. Tisdagar och onsdagar slutar jag runt 14 tiden och kan snabbar komma hem men kan också ha träning då (vet ej när mina tränings dagar är än då jag inte fått reda på det) Kommer alltså kunna göra medlemskapsansvariga grejer mellan 16 - 21 på vardagar ( om inte jag är med kompisar efter skolan) Men på helger kan det vara från 10-02 då jag inte har mycket och göra men kan också vara med vänner då. Så jag har väldigt mycket tid om jag inte är med kompiar eller på träning, har samt ett skit dåligt immun försvar så är sjuk ofta.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? ^^^^ Möjligtvis kan jag vela gå med i staff teamet i framtiden, beror på hur det går för mig som MA. Tack för mig : )

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka