Accepterad CoolestTAS | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

CoolestTAS

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
9
Användarnamn: CoolestTAS

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199048148868/

Vad är ditt discord namn? CoolestTAS#0291

Vad är ditt Hex-ID? 110000140d7c784

Hur gammal är du? 16+

Berätta om din karaktär. Mitt karaktär är nyflytad från Småland in till staden för att han vill känna av stadslivet. Han är sport intresserad och gillar speciellt fotboll. Han är väldigt bil intresserad och hans drömbil är en Lamborghini aventador. Som han kommer att spara ihop till genom att jobba. Han har även ett stort intresse för hus och hoppas slutligen få råd till ett riktigt lyxigt och stort mansion. Han är väldigt försiktigt och vill helst inte hamna i farliga konflikter. Han är en mycket omtänksam person och vill bara de bästa för andra människor. Han är ganska blyg och vill inte hamna på fel ställen. Han följer lagar och håller därför inte på med droger men lite då och då så drar han till en pub och dricker lite öl med sin kompis. Han gillar inte alkohol eftersom att under hans uppväxt så dog hans mamma när han bara var 5 år i cancer och kvar så hade han sin pappa men han hade grova alkohol problem och slog ofta mig. Sedan så hamnade jag på barnhem för min pappa fick inte ha kvar mig. Därför är jag lite känslig av mig. Han är allmänt trevlig och vill alla gott.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är en seriös rp spelare och jag kommer hela tiden spela för att få de mest seriösa ur situationerna. Jag har även bakgrund på andra rp servrar så jag vet vad jag gör. Jag kommer även sprida servern till kompisar och få den att växa ännu mer.

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har 42 timmar på fiveM men jag har även spelat med mina egna regler på xbox.

Tillbaka