CoolestTAS | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CoolestTAS

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
9
Användarnamn: CoolestTAS

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199048148868/

Vad är din discord tagg? CoolestTAS#0291

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Dupar pengar, dupar droger, ljuger för staffs, dålig attityd mot staffs

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel, Jag använde mig av en bugg där jag kunde dupa droger. Däremot så kan jag inte säga att jag har dupat pengar eller att jag har ljugit och haft dålig attityd på staffs. Men jag vet att de inte är okej att använda sig utav en bugg.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Ja, när jag var ny till servern så blev jag avstängd för powergaming. Då jag inte hade så bra koll på rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, inte ha utnyttjat en bugg. Och istället jobbat mig ihop drogerna istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte använda mig av buggar för mitt eget bästa och istället förvarna staffs om att de existerar då att man kan förhindra att andra gör de. För de är väldigt många som använder sig av den buggen av vad jag har hört.

Har du läst våra regler? Ja

Då du vid flera tillfällen har sagt att du har använt dig av spring pojkar när vi har ifråga sagt din ekonomi så kommer jag neka din ansökan.

mvh Latchoman

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka