Accepterad coolawalle | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

coolawalle

Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Walle

Vad är ditt discord namn? coolawalle

Vad är ditt födelsedatum? 9 April 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Wille Johansson 29 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lättlurad, skojig, glädjespridare

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Wille Johansson, 29 år, och är från landet men nu bor han i storstäden och hade det svårt i skolan och tog sig snabbt in i Kriminalliteten. Han började litet med att sälja droger med det blev värre och värre och tillslut dödade flera med hjälp av pistol. Han hade då gått med i flera olika gäng och varit med i många skottlossningar men bestämmde sig för att byta till en ny stad och då börja sitt liv nytt. Kanske även få ett lagligt och bra betalt jobb tillslut eller kanske försätta med den vägen han känner till och vet. Hans framtidtänk är att skaffa är välbetalt och fast inkomst men har även tänkt på att starta kriminell livet i denna stad, men det återgår att se hur det slutar. Ett flertal av hans gamla vänner tänkte också flytta till staden och då även mötas upp och kanske börja sitt kriminella liv tillsammans igen. Han bytte till många olika städer, och hade det kriminellt på det flesta och sköt mycket. Han satt ofta inne för det han gjorde men ångrar det mesta. Frågan är om han ska följa sin dröm om ett lagligt liv eller om han kommer dras tillbaks till de mörka vägarna han en gång valde och gick.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer lägga en hög rp nivå och även höja andra jag befinner mig med eller rpar med, jag kommer göra scenarion roligare för både mig och motparten. Jag har god erfarenhet eftersom jag varit medlem och jobbat som polis och sjukvårdare så jag vet vad det är jag ger mig in på och vet hur man gör det proffsigt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska kunna spela för allas part, det vill säga att alla ska kunna ha ett roligt scenario. Man ska inte alltid vinna scenariot och även låta fler ha kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har aldrig brutit någon regel på unive.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm, rdm, copbait, powergaming och sunt förnuft

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är mycket aktiv och varit sjukt aktiv några månader tillbaks, jag jobbade som flera jobb som krävde lite och tänker fortfarande köra med min höga rp nivå.
 
Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!
 
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
 
Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top