Nekad coolawalle | Medlem ansökning [Zingo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

coolawalle

Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Walle

Vad är ditt discord namn? coolawalle

Vad är ditt födelsedatum? 9 April 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Wille Johansson 29 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lättlurad, lättskrämd, glädjespridare

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Wille, Wille växte upp på landet i Sverige och hade inte många vänner socialt sätt men det vändes fort när han klev in i 20 års åldern där han började flytta runt och testa hur det var att bo i olika städer och hade det kul och festade rejält med de vänner han fick på vägen. Många av de vänner var med i kriminella gäng vilket han själv helst inte velat vara med i, det var exakt därför han lämnade de bakom sig. Efter många år av lekande så flyttade han till sist till en staden vid namnet Unive, där så bosatte han sig i en lägenhet när han var 28 och han slutade med allt festande och fattade att pengarna han hade inte skulle räcka till sådant, det var då som han träffade flera vänner och de gjorde allt möjligt för att tjäna pengar och köpa bilar. Han har också varit nära döden flera gånger i sitt liv eftersom att han hade varit med folk som var med i många kriminella gäng. I framtiden hade han tänkt jobba på några bättre jobb och kunna köpa de där bilar han alltid velat haft.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan RP många olika scenarion och vara mycket aktiv på servern. Jag kommer RP fram till saker och följa serverns regler. Jag kommer inte tramsa runt och förstora någons upplevelse.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska kunna låta andra vinna och göra motpartens del bli extra rolig och intressant och att inte man själv endast får den bästa upplevelsen. Till exempel att man tar en lite segare bil ifall man rånar och polisen följer efter, så att polisen också får en chans att ha ett roligt scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? För längesedan bröt jag mot regeln att man inte fick tramsa men jag lärde mig och tänkte efter och kommer inte tramsa runt på servern. Det förstör RP och jag vill inte göra det för mig eller någon annan.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, RDM, POWERGAMING och COPBAIT

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har varit aktiv de senaste månaderna, spelat på servern förut i några månader. Jobbat inom jobb utan medlemskaps krav.
 
Nekad.
Anledning:
Delar av texten är AI skriven.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top