- Meddelanden
- 17
- Reaction score
- 2
Vad är ditt namn i verkligheten? Walle
Vad är ditt discord namn? coolawalle
Vad är ditt födelsedatum? 9 April 2011
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Wille Johansson 29 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Glädjerspridare hjälpsam snäll
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Wille och Wille växte upp i Sverige och bodde i ett fattigt hushåll, han hade inte de bästa föräldrarna. Den värre familjen och uppväxten gjorde att han fort flyttade ut ur staden redan vid åldern av 16 och flyttade runt och jobbade på lätta jobb. När han sedan blev 28 så flyttade han in i staden unive. I framtiden har han tänkt köpa de bilar som han aldrig fått pengarna till med sina dåliga föräldrar.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan vara med i långa scenarion, jag kan även hjälpa nybörjare till serverns grunder. Spela och rpa med hög rp nivå.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att även motparten ska kunna ha det kul, och att inte bara spela för sin egna vinning.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har aldrig brutit någon regel på unive.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm, rdm, copbait, powergaming och sunt förnuft
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har en hög rp nivå och vill gärna höja den och utveckla den och förbättra det. Jag är även mycket aktiv
Vad är ditt discord namn? coolawalle
Vad är ditt födelsedatum? 9 April 2011
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Wille Johansson 29 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Glädjerspridare hjälpsam snäll
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Wille och Wille växte upp i Sverige och bodde i ett fattigt hushåll, han hade inte de bästa föräldrarna. Den värre familjen och uppväxten gjorde att han fort flyttade ut ur staden redan vid åldern av 16 och flyttade runt och jobbade på lätta jobb. När han sedan blev 28 så flyttade han in i staden unive. I framtiden har han tänkt köpa de bilar som han aldrig fått pengarna till med sina dåliga föräldrar.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan vara med i långa scenarion, jag kan även hjälpa nybörjare till serverns grunder. Spela och rpa med hög rp nivå.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att även motparten ska kunna ha det kul, och att inte bara spela för sin egna vinning.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har aldrig brutit någon regel på unive.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm, rdm, copbait, powergaming och sunt förnuft
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har en hög rp nivå och vill gärna höja den och utveckla den och förbättra det. Jag är även mycket aktiv