Accepterad Comvic | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Comvic

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199116351481/

Ditt Hex-ID: 110000144e877f9

Vad är din discord tagg? Comvic#2440

Vem var det som bannade dig? Shlajfer

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320`s server: Du har blivigt permanent avstäng för: grov rdm -shlajfer Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde ett regelbrott. Men detta var inget jag visste när jag utförde regelbrottet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag köpte ett jaktgevär och åkte och satte mig vid sjukhuset och sköt ihjäl en annan spelare. När jag utförde regelbrottet så visste jag inte att det ej var okej, men har tågigt lärdom av detta och om jag skulle få en andra chans så kommer detta aldrig att upprepas!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle inte klassa denna ban som felaktig, eftersom jag själv bröt emot de regler ni har på servern.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Detta var första och sista gången jag kommer bli bannad!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kommer ta spelet med fullt allvar och spela mycket seriöst framöver om jag får en till chans.
Jag har till och med köpt ett helt nytt konto, eftersom jag verkligen vill visa att jag är en seriös spelare.
Det har nu gått flera veckor ifrån det att jag blev bannad och jag känner att jag nu har förstått alvaret i de handlingar jag utfört.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut har jag lärt mig av detta och jag lovar att detta aldrig kommer att upprepas.
Om ni nu ger mig en andra chans så skulle det betyda mycket, jag kommer ta servern på fullt allvar och inte göra någonting som är emot era regler.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka