Accepterad compundbow | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

compundbow

Icke Medlem
Meddelanden
154
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Ange ditt födelsedatum 24 November 2006

Vad heter du på discord? JagHeterVincent#9169

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar:
16:30 - 23:00

Helger/Lovdagar:

Hela dagen i princip

Hur länge har du spelat på Unive? I 10 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Det jag skulle ha gjort om jag skulle ha blivit servervakt är att RPa som vanligt och hålla koll på servern medans, Skulle ha jobbat hårt för att underlätta jobbet för Trainee's, Mod's och Admins. Skulle också hållit mycket koll på servern SV-Banna lallare och folk som bryter mot reglerna för att kunna förbättra RP-upplevelsen och RP-nivån, Jag skulle även kunna hjälpa till med revive för folk som behöver fast bara om det är något nödvändigt, Skulle ha hållit koll på piren och massa andra ställen som jag RP:ar på, Skulle också kunna erbjuda mycket aktivitet. Jag skulle ha hjälpt mycket med olika saker som jag kan hjälpa till med, Medans Staff's kan ta hand om större jobb, Skulle också kunna t.ex. dva bilar som finns på gatorna ifall dom inte används, Jag skulle också göra /reports ifall det är något som jag som servervakt inte kan hjälpa till med som t.ex. banna folk i mer än 1 timme etc. Men jag skulle aldrig missbruka mina perms t.ex. banna en person för ingenting och revive folk som inte ens behöver det, Jag tycker själv att det aldrig är okej att missbruka sina perms ifall man är med i Staff teamet eller om man är Servervakt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Eftersom att är jag går in på Unive så brukar jag se lallare och massa personer bryter mot regler, Så jag vill kunna underlätta för staffsen så mycket som möjligt så att de kan fokusera på sitt arbete fast så att jag ändå kan RPa så som jag vill. Jag vill också kunna förbättra RP-nivån utan några lallare och personer som bryter mot regler, Jag vill också förbättra RP-upplevelsen för dom som sköter sig bra och kan reglerna, Alltså också hålla borta de som tydligt är inne för att lalla och som bara vill förstöra för servern

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? ag kan som sagt bidra till en högre RP-Nivå genom att hålla lallare borta men även effektivisera staffsens arbete så att de kan i sin tur förbättra servern genom att kicka/banna folk som inte sköter sig och som inte följer reglern. Jag kan alltså hålla ett extra öga och se till att allt går bra.

Varför ska just du bli servervakt? Eftersom att jag är en person som älskar att hjälpa till med saker, Särskilt såna stora servrar som Unive som är väldigt aktivt. Men jag vill också kunna göra något åt folk som förstör RP-nivån och upplevelsen, Så jag vill kunna förbättra RP-nivån åt dom som sköter sig bra och kan reglerna väldigt bra. Asså jag vill kunna hjälpa till med att förbättra servern utan personer som inte sköter sig, Så dom andra kan ha roligt i ett scenario som är väldigt roligt att Rpa i, Jag skulle kunna förbättra det genom att banna/kicka lallaren eller personen som inte sköter sig beror på vad dom gör.

Varför vill du bli servervakt? Eftersom att jag som sagt älskar att hjälpa till. Jag vill också bli servervakt för att kunna hålla koll på scenarion medans jag är med i dom så jag kan se genom mitt perspektiv vem som gjorde fel och vad dom gjorde fel, så jag har en anledning till att banna/kicka personen som inte sköter sig. Jag tycker också att det är väldigt tråkigt att folk ska hålla på och förstöra RP-nivån och scenarion som är väldigt roliga att Rpa i, men jag vill också kunna underlätta jobbet för Staff Teamet.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Har väldigt god koll och kan alla kommandon som en servervakt bör veta såsom, /svban /kick /dv /revive /sv /ooc etc

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad förut men det var kanske 8 månader sedan och jag var helt ny till svensk RP..

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Tillbaka