Accepterad Complain | Ansökan till Staff [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Complain

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,515
Reaction score
308
Vad är ditt namn i verkligheten? Complain

Ditt discordnamn: Complain#4397

Ange ditt födelsedatum 2004 / 07 / 21

Varför ska just du bli staff? Jag har tagit lärdom av tidigare misstag och vill komma tillbaka och bättra mig från mitt tidigare tillfälle. Jag söker till staff igen för att jag vill vara med och göra skillnad, jag vill vara en del av de teamet som gör Unive bättre. Har börjat bli less på alla lallare och inkompetensen bland vissa, precis så som 320 har sagt tidigare. Jag känner exakt som honom. Vi måste som ett community gå till nästa level. Vi ska ta det stora steget som för oss dit vi behöver vara. Jag har tidigare varit Sr.Mod och är därför sugen på Mod igen men är villig att visa mig trogen på nytt. 320 och Limpis vet själva att jag inte gör saker halvdant utan när jag satsar för något går jag hela vägen och gör mitt bästa för att åstadkomma det. Dom jag sa tidigare har jag tagit lärdom av tidigare misstag och vill komma tillbaka och bättra mig från tidigare gång. Ifall jag blir staff planerar jag att stanna så länge jag kan och satsa så högt det bara går. Jag skulle vilja påstå att alla förtjänar en andra chans och därför kommer jag och ber nu om min andra chans. Första gången var en början, denna gång kommer vara ett framsteg och jag kommer ha lärdom om hur jag ska ta bära mig av för att göra rätt av mig i framtiden. (Ps. Är ingen mes)

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Varje dag, Varannan vecka, 320 har koll på anledningen. Jag vet att du tidigare sagt att det inte är det mest optimala men därför kanske vi kan ge det ett till försök och låta mig visa att jag ända kan/vill göra skillnad med dem omständigheter som finns.

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år 1 månad.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Yes, tidigare Sr.Mod

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kan jobba inom vad som, Är flexibel och kan därför jobba med nästan vad som. Har tidigare varit Sr.Mod och väldigt bra grunder och har koll på det mesta som redan går in till att bli staff och vad det innebär. Därför vill jag gärna komma tillbaka och styra upp lite igen. Mitt mål är och kommer alltid vara att komma så långt som möjligt inom ranger/kompetensen.

Senast ändrad:
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Ditt discordnamn: Complain#4397

Ange ditt födelsedatum 18 Mars 2023

Varför ska just du bli staff? Har börjat bli less på alla lallare och inkompetensen bland vissa, precis så som 320 har sagt tidigare. Jag känner exakt som honom. Vi måste som ett community gå till nästa level. Vi ska ta det stora steget som för oss dit vi behöver vara. Jag har tidigare varit Sr.Mod och är därför sugen på Mod/Helper igen men är villig att visa mig trogen på nytt. 320 och Limpis vet själva att jag inte gör saker halvdant utan när jag satsar för något går jag hela vägen och gör mitt bästa för att åstadkomma det. Jag har tagit lärdom av tidigare misstag och vill komma tillbaka och bättra mig från tidigare gång. Ifall jag blir staff planerar jag att stanna så länge jag kan och satsa så högt det bara går. Jag skulle vilja påstå att alla förtjänar en andra chans och därför kommer jag och ber nu om min andra chans. Första gången var en början, denna gång kommer vara ett framsteg och jag kommer ha lärdom om hur jag ska ta bära mig av för att göra rätt av mig i framtiden.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Varje dag, Varannan vecka, 320 har koll på anledningen. Jag vet att du tidigare sagt att det inte är det mest optimala men därför kanske vi kan ge det ett till försök och låta mig visa att jag ända kan/vill göra skillnad med dem omständigheter som finns.

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år 1 månad.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Yes, tidigare Sr.Mod

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kan jobba inom vad som, Är flexibel och kan därför jobba med nästan vad som. Har tidigare varit Sr.Mod och väldigt bra grunder och har koll på det mesta som redan går in till att bli staff och vad det innebär. Därför vill jag gärna komma tillbaka och styra upp lite igen. Mitt mål är och kommer alltid vara att komma så långt som möjligt inom ranger/kompetensen.
stor +rep
Kompetent, erfaren

+Rep Kompitent för rollen samt gjorde ett bra tidigare arbete som staff! Lycka till Complain😀

+rep Var en bra sr.mod tidigare!

+rep Vill se honom i staff teamet igen, han skulle göra skillnad tro mig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka