Nekad Colsti v.2 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Colsti v.2

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199506589278/

Ditt Hex-ID: 11000015c2b065e

Vad är din discord tagg? Colsti V2

Vem var det som bannade dig? Limpis

Bild på banmeddelande: limpsban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Limpis valde att banna mig eftersom att vi följde efter en bil som var våra fiender som vi tänkte försöka kidnappa. De försökte att finta av oss på motorvägen och bytte sida hela tiden från "rätt sida" till "fel sida" alltså då menar jag att högertrafiken är rätt. Jag följde efter de och sen så finta de av mig så jag behövde vända bilen på vänstersidan av motorvägen och började köra emot trafiken. I detta scenario kom det inga i den filen men jag förstår varför limpis bannade mig och jag vet att det var suntförnuft och väldigt dumt av mig och jag borde ha bytt väg istället för att köra emot trafiken.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och 2 gäng medlemmar i varsinna bilar började följa efter en av våra fienders bil med mål att försöka kidnappa ifall de krockade. Då försökte de att dra ifrån oss och började att byta fil till fil på motorvägen och jag följde efter. Sen så fintade de mig och jag började köra emot trafiken och detta är sunt förnuft och jag förstår varför limpis valde att banna mig. Det var väldigt dumt av mig och en väldigt onödig ban från min sida eftersom jag kan reglerna och har 1 bann senaste 3 måanderna!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var helt rätt och jag förstår limpis till 100 procent varför jag blev bannad. Det var väldigt dumt av mig men jag skulle kunnat bara ta ett staff samtal och bli tillsagd. Men jag förstår varför limpis bannade mig och det var väldigt dumt av att göra detta och jag kan bättre. Jag ber om ursäkt och accepterar bannen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Detta var den första bannen på 3 månader. Det ända jag kan komma ihåg att jag blev bannad för nyss var att amed pittade mig och jag flög upp på ett berg och sedan powergamade lite. Jag har tagit till mig denna bannen och rpar alltid på skador!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Bytt till höger trafiken istället för att köra emot trafiken eller helt enkelt inte bara följt efter och gett upp eller kört på rätt sida av vägen. Jag riskerar mitt liv bara för att jaga våra fiender.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte åka emot trafiken för det är väldigt dumt och något jag absolut inte hade gjort i verkligenheten. Jag riskerade mitt egna liv för att följa efter våra fiender som är väldigt suntförnuft

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka