Nekad Colsti v.2 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Colsti v.2

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199506589278/

Ditt Hex-ID: 11000015c2b065e

Vad är din discord tagg? colstiv2

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: klacksko.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte varför 320 har bannat mig och det går inte att kontakta honom i pm då det står att jag måste va med i samma server som honom eller va vän med honom. Jag är med i 320 community men kan fortfarande inte skriva till honom.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag rpade igår och har ej gjort något regelbrott vad jag vet. Sedan gick jag off vid kanske halv 11 eller vid 10? Vet inte riktigt och så hade 320 tagit bort mina roller vid typ 00 och jag hade somnat vid detta läge så hade ingen aning. När jag var på bussen skrev mina kompisar på snapchat och undra varför jag var blackad. Jag visste ej varför och nu när jag kom hem skulle jag kolla ifall jag var bannad och då var jag klacksko bannad utan anledning samt att staffsen hittade ej en anledning till varför jag var bannad (ett tag sedan nu) Varit bannad sen 11 augusti typ

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Vet inte eftersom att jag fortfarande inte vet min bann anledning men jag är redo att komma tillbaka för en ny chans

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad av limpis för jag körde på fel sida av motorvägen. Jag har lärt mig av detta och har ej gjort om det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte då jag inte vet min bann anledning

Har du lärt dig någonting efter din ban? Svårt att säga då jag inte vet min bann anledning men jag vill väldigt gärna komma tillbaka och visa framfötter ifall jag har gjort nåogt fel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka