Nekad Colsti | Chef-jobb ansökan [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Colsti

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Ture

Vad heter du på discord? colsti#4817

Hur gammal är du? 12 fyller 13 i november

Hur många timmar har du på Fivem? 62 för tillfället

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag gillar att hålla på med fordon väldigt mycket, har mekat enda sedan jag var ung. Och gillar att hjälpa andra och på vilket ställe hade det inte vart bättre än på mekonomen

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har mekat med fordon enda sedan jag var ung. När jag kom in i epa oldern så vart det ju ennu mer mekande och att hjälpa sina kompisar.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Janne Åkeman. Han är 25 år gammal, född 1995-11-02. Han är ganska ny i staden flyttade in idag men hans kompisar har bott i staden lite längre och säger att det är en bra stad. Hans hobby är motorer och drömmer om ett jobb på någonting men fordon att göra. Ibland kan det bli att han kör alldeles för fort men när det kommer poliser så kör han nästan för långsamt. Han jobbar just nu som reporter och tycker att han borde hitta ett nytt mer välbetalt jobb. I min familj är det Jag, min bror Knut, min pappa Göran, min mamma Katrin. Jag hade en ganska bra uppväxt med skolan och många kompisar. När han fyllde 12 så flyttade han och hans familj till USA där han fick ett stort inträsse av bilar späsielt muskelbilar och hat nu bara för några dagar sen köpt sin alldeles egna Ford Mustang., han vart ganska ledsen över det eftersom han inte skulle kunna vara med sina kompisar från Sverige. Men som tur var så gick det ju bra ändå för att han lärde sig engelska väldigt fort och hittade nya kompisar. När jag var 15 så flyttade vi till Finland det var svårare att hitta kompisar och lära sig finska men han lyckades ganska bra och bodde där tills han var 20. Han hade tänkt försöka att råna en bank i Finland men han hittade inga att göra det med så han hoppade det och flyttade sen till Sverige på landet och har bott där tills igår kväll när han flyttade in i denna staden.

Hur ofta kommer du vara inne? så ofta som jag kan från att jag kommer hem från skolan tills jag går och lägger mig men på helger och lov så fort jag vaknar tills jag ska lägga mig såklart så tar man ju pauser lit här och där men för det mesta är jag online.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Det är klart varför ska man sluta bara för att man blir nekad det är bättre att ta nya tag och kanske ansöka om ett annat jobb

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Aldrig jag är bara på unive och har inte tänkt byta

Har du läst våra Regler? De är klart

Senast ändrad:
Jag har valt att gå vidare med andra sökande.
Tack för din ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka