Accepterad CollinBollin | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CollinBollin

Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Collin

Vad är ditt discord namn? CStaberyd

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juni 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ali blomkvist och han är 25 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? jag skulle beskriva Ali som en väldigt fin o snäll kille som vill sprida glädje och är väldigt hjälpsam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Alis bakgrund är att han tidigare jobbat som polis då han var väldigt bra inom yrket då han gjorde saker väldigt bra som han skulle och han stoppade kriminaliteten som pågick i staden. Alis framtidsplaner är att jobba som polis då han vill ta en intervju inom polismyndigheten och börja jobba där, och skapa trygghet i staden och en trivsam miljö att leva i.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med god RP, och väldigt seriöst rollspeel och försöka göra RP så verkligt som möjligt. Och jag håller mig i min karaktärs roll beroende på om den är kriminell eller jobbar inom polismyndigheten.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ¨man agerar på ett sätt på beroende på hur situationen är om du typ gör ett rån så ska man ge motparten en möjlighet att lyckas och man ska inte vinna själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag har en gång brutit mot regeln då jag inte var medborgare då jag sprang in i en polisstation och försökte sno bil men det blev jag avstäng för och jag lärde mig att det inte är bra samt fail RP.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vi kan börja med RDM det är när man tex skulle misshandla eller skjuta nån utan en bakomliggande anledning och det bryter mot RP regeln och RDM står för Random death match. VDM är förbjudet och det betyder att man använder typ ett fordon som ett vapen och då bryter du mot RP regeln igen och de VDM står för Vehicle death match.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har ingenting annat att säga jag hoppas bara att jag blir medlem på unive och ska kunna få skapa en trivsam miljö i staden och ha kul.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka