Ej Antagen CollinBollin | Ansökan till Servervakt [1mbcuh]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CollinBollin

Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? mitt namn är collin jag är 13 år gammal och jag fyller 14

Vad heter du på discord? på discord så heter jag CStaberyd!

Vad är ditt Hex:ID steam:110000167a685c7

Ange ditt födelsedatum 2 Juni 2012

Beskriv din dagliga aktivitet. min dagliga aktivitet jag är 13 år går i skola har ganska bra betyg och gillar unive rp och föll för rp servern direkt när min kompis sa att jag borde börja köra på den. jag kör unive ofta jag brukar köra unive rp ungefär 5-6 timmar om dan och ibland lite mer men jag skulle vilja bli del av servervakt teamet dom som är server vakt. det skulle vara roligt o ta de till nästa steg och hålla lite koll så allt sköts rätt på servern.

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem hos unive i ungefär 31 dagar ungefär men jag fick indragna roller för några veckor sen typ 5 veckor sen eller något då jag var medlem på en annan server vilket jag hade glömt att ta bort medlem rollen men jag kör endast på unive och hoppas på att bli server vakt.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag blev bannad en gång och då så blev jag bannad för powergaming vilket jag var lite dum och inte tänkte på det för jag slarvade lite men jag blev bannad i 6 timmar https://medal.tv/games/gta-v/clips/mdx2bm2IfeauKB98r?invite=cr-MSw3d0YsNTI1MDgxODA5&v=NaN

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. man kan säga att man ska håla koll på servern så de inte gör regelbrott eller liknande. om det är nya spelare på servern som inte vet vad de håller på med så kan man förklara lite hur det går till så om dem vill jobba på ett yrke säger jag vad för typ av yrke sen hjälper dem. och man kan ta emot reports och sånt så om nån skickar reports kan jag ta emot dom om jag är/blir servervakt. så man håller mest koll samt gör så att alla sköter rp reglerna och inte förstör unives rp..

Varför vill du bli servervakt på servern? jag skulle vilja bli servervakt hos unive därför att jag vill hålla koll på servern unive rp då jag har märkt att det händer saker då jag tycker de kan bli lite fler medarbetare eller vad man ska kalla de för och då så kan jag lösa det på snabbaste och bästa sätt om de skulle vara en icke medborgare som vdm på torget då det händer ibland då jag själv har skickat in reports men jag vill bli servervakt därför att då kan jag hjälpa unive för att få en bra rp nivå och göra en roligare rp för alla..

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption inom servervakt uppgiften det tror jag är att man ksk abusar den typ att man spawnar in massa pengar i sin inventory eller om du har vänner som rpar på unive så lägger du in massa saker i deras inventory och att man stänger alla reports och kickar eller bannar folk som man inte gillar och man ger bättre ocg bra behandling till sitt gäng om man har gäng eller sina vänner..

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka