Nekad colleee00 | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

colleee00

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/colleee/

Ditt Hex-ID: 1100001458b9b1e (Hex)

Vad är din discord tagg? colleee00#5803

Vem var det som bannade dig? Anti cheat

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? https://cdn.discordapp.com/attachments/898845933549268995/966034008054071316/unknown.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag fuskade och jag jag ångrar att jag gjorde det misstaget

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. . Allt började med att jag och några vänner skulle spela fivem men så hittade ví inte någon bra server, sedan så skaffade mina vänner modmenu och så gjorde jag också det för att dom gjorde det. Detta var ganska längesen ca 1 årsen och jag ångrar det så mycket nu i efterhand. Jag vet att det var fel men jag har mognat till nu och vill gärna få 1 andra chans och visa att jag kan rpa på riktitgt nu.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut ingen felaktig ban men jag vill säga en sak. Det jag gjorde var för ca 1 årsen, och jag vet att nio inte vill ta chansen att släppa in mig. Men jag vill verkligen ha 1 chans till att visa er att jag är seriös och värkligen vill spela på denna servern.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inga tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att skita i vad mina vänner sa. Och att förstå att man inte ska göra dumma saker som man kommer ångra i framtiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. inte fuska

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Hur kan man ens tror att det är tillåtet att fuska?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka