Nekad Colin7880 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Colin7880

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199524051974/

Ditt Hex-ID: 11000015d357c06

Vad är din discord tagg? Colin752#2131

Vem var det som bannade dig? Philip320

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-10-12 163047.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag är inte riktigt säker på varför jag blev bannad men jag är säker på att du hade en bra anledning till det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så jag spelade med en vän en kväll som vanligt och vad jag vet bröt jag inte mot några regler med det är mycket möjligt att det kan ha skett. Sedan dagen efter spelade jag inte men dagen efter det alltså då två dagar efter att jag hade spelat den där kvällen så skulle jag spela och då upptävkte jag bannen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är mycket möjligt att jag kan ha brutit mot grundreglerna och isåfall ber jag ju såklart om ursäkt då det inte var min intention att göra det men jag kommer inte ihåg vad jag kan ha brutit för regler men jag ifrågesätter inte att du bannade mig då jag som sagt är säker på att det finns en bra anledning till det. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt ifall jag haft ett dåligt beteende inne på servern.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tidigare kan jag ha blivit bannad för rdm, vdm eller lall och jag har tagit lärdom av det då jag har insett att det inte är acceptabelt med att göra sånna saker. Jag har såklart lärt mig att det inte tar en nånstan av att göra sånt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha struntat i att göra det jag gjorde då varenda reglebrot som finns på Unive inte ska ske alls så absolut kunde jag ha varit bättre utan tvekan. Jag hade kunnat tänka en extra gång innan det blev som det blev och det är jag fullt medveten om. Som sagt skämms jag över mitt beteende inne på servern och blir irriterad själv när jag ens tänker på det jag gjort då jag vet att det är onödigt och att det bara slutar i konsekvenser av att göra det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att tänka 2 gånger innan jag tar beslut och jag har lärt mig att vara mer mogen och ansvarsfull och det kan jag lova att ni kommer se en förbättring av. Att ta ansvar för mitt och rapportera ifall någon annan utför något regelbrott. Jag har lärt mig att inte sjunka till samma nivå som andra personer bara för att dom gör det för det tycker jag själv är väldigt onödigt och det har jag lärt mig. Jag har även lärt mig att fråga staffs om hjälp om jag inte förstår något då det förhindrar att saker och ting går fel. Jag har tagit mig tiden att läsa på reglerna några extra gånger för att vara säker på allt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag och tack för att ni tar eran tid.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka