Nekad Colin-SD | Ban överklagan [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Colin-SD

Icke Medlem
Meddelanden
1,464
Reaction score
84
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/julle3bulle/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Colin-SD

Vad är din discord tagg? Julius#9972

Vem var det som bannade dig? ~Kazlick

Hur lång tid var din ban? 18 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: powergaming, fearrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde iväg när jag blev pistolhotad, och sköt mot en spelare 20 sekunder efter jag hade krockat. Men jag såg ej att de hade en pistol riktad mot mig så jag bara körde där ifrån.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Stannade med min bil vid en korsning. Sen kom det en annan bil och så sa en person upp med händerna och då körde jag där ifrån. Sen körde de efter mig och sköt på mina däck och sen körde de in i mig i sidan och jag krockade. Jag satt kvar i bilen hela tiden. Sen efter 20 sekunder kom de till mig och jag sköt 2 skott på en person men han dog inte. Trodde de räckte att vänta i 20 sekunder så skulle rp vara bra men som sagt, har inte spelat fiveM i mer en knappt vecka så har inte lärt mig de redigt bra än. Sen sköt dom mig så jag dog.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt ban för jag skulle ha blivit rånad från första början för jag blev pistolhotad men såg ej att de hade en pistol riktad mot mig tyvärr.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för att jag skrev ^/report sprang på en väg och bara dog^ Jag laggade samtidigt då också så såg ej att det var en bil som körde på mig. Men den blev överklagad. Den bannen var i 24h men blev överklagad snabbt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat bli rånad innan jag körde iväg.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att det var fel rp att skjuta mot personen efter jag krockade. Har inte lärt mig de redigt eftersom jag bara spelar FiveM i knappt en vecka. Och att jag inte ska köra där ifrån under pistolhot. (Men såg ju inte pistolen.)

Har du läst våra regler? Ja

-rep du ljuger vad som hände i scenariot, skall vi ta en titt på video och se om det tog 20 sekunder att gå ner där? snarare 5 sekunder, pinsamt! dessutom den krocken som du drog hade du gjorde den IRL hade du varit död 100%

Mvh.

-rep du rp gäng utan att vara i ett whitelistad gäng samt grov fearrp och powergaming

sen heter du inte samma på steam som på discord under händelsen

-rep du ljuger vad som hände i scenariot, skall vi ta en titt på video och se om det tog 20 sekunder att gå ner där? snarare 5 sekunder, pinsamt! dessutom den krocken som du drog hade du gjorde den IRL hade du varit död 100%

Mvh.
Är de realistiskt och råna någon mitt på dagen i en stad fullt med folk ?

anreas och ghost-- ni får inte råna honom på den platsen klockan är inte över 02,00, det är suntförnuft..
så ni ska inte klaga på han och vad heter ni på discord

Mvh.
Snarare att du skulle dött av att hoppa ner från den backen än att jag glider ner där i en bil med bälte :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka