Inaktuell ColdFire | Ansökan till Staff [alexandarr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ColdFire

Icke Medlem
Meddelanden
461
Reaction score
44
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn är Albin.

Ditt discordnamn: fic3 (ColdFire)

Ange ditt födelsedatum 20 Mars 2006

Varför ska just du bli staff? Jag strävar efter att skapa en positiv och välkomnande miljö för spelarna på Unive. Min dedikation till servern och dess gemenskap är tydlig, och jag är redo att ta på mig ansvaret som personal för att bidra till en ännu bättre spelupplevelse för alla. Mitt engagemang och min förmåga att hantera situationer på ett känsligt och professionellt sätt gör mig lämplig för rollen.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? En aspekt som jag anser behöver förbättras är kommunikationen mellan personal och spelare. Det är viktigt att hålla spelarna informerade om förändringar och händelser på servern för att undvika missförstånd och frustration. En tydligare och mer öppen dialog kan bidra till en bättre förståelse och samarbete mellan gemenskapen och personalen.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? För att förbättra kommunikationen kommer jag att föreslå regelbundna uppdateringar och informationsutbyten mellan personal och spelare. Genom att skapa en dedikerad kanal för meddelanden och feedback kan vi säkerställa att alla är informerade och har möjlighet att uttrycka sina åsikter och frågor.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt som personal är av högsta vikt. Det innebär att vara respektfull, objektiv och lyhörd gentemot spelarna. Att hantera konflikter med lugn och empati och att vara konsekvent i tillämpningen av regler är grundläggande för att bygga förtroende och respekt inom gemenskapen.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? För att säkerställa en sund balans mellan mitt staffarbete, mitt privata liv och min RP kommer jag att skapa en tydlig tidsplan och sätta gränser för min tillgänglighet. Det är viktigt att vara konsekvent och ärlig om mina begränsningar för att undvika överbelastning och säkerställa att jag kan prestera på hög nivå i alla aspekter av mitt liv.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har varit en del av Unive sedan 2021 i februari.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har tidigare erfarenhet som staff. Jag har varit ägare på Atrax och staff på Velo RP.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag känner mig bekväm att arbeta inom alla de angivna områdena och är beredd att ta på mig de utmaningar och ansvar som kommer med varje roll.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka