Accepterad ColdfaithTV | Ban Överklagan I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ColdfaithTV

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
482
Reaction score
42
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/coldfaith97/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:12790615

Vad är din discord tagg? ColdfaithTV#4341

Vem var det som bannade dig? QueenTiki Aka QT

Hur lång tid var din ban? 1.4 dag " Mild fearrp"

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Bannad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vi blev bannade då vi kör upp till banken och medans vi kör upp till banken så kommer en som kör upp till oss från ingenstans, " måste säga, inte okej att han använder sig utav togglename för att veta att det var vi" dem kliver ut ur bilen och börjar rikta, vi sitter som sagt kvar i bilen och har all chans att kunna åka iväg och vi tar chansen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en annan bestämde oss för att åka till Stora banken då han behövde mer kontanter, Så vi drar till stora banken och vi ska precis hoppa ut för han ska ba ta ut pengar men där kommer en bil "Bloods" skulle jag gissa på och Vo11ce hade då antagligen togglename på för att se att det var vi. Men men Han och en till hoppar ut och riktar och vi bestämmer oss för att köra iväg för att vi har fortfarande chansen för att ta oss iväg då vi sitter i en bil som fortfarande är på och då tog vi chansen att åka iväg för att komma undan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är lite både och, Jag förstår från hans perspektiv men jag känner att det är inte okej om han åker runt med togglename sådär direkt, men vi hade 3 val vid det tillfället, åka iväg som vi gjorde, stanna kvar och käfta emot och bli skjutna, eller att hoppa ut bli robbade och med stor sannolik bli skjuta/lämnade.

klipp från vår sida
Jag kände att vi som sagt hade chans att ta oss undan.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1 gång då en grabb klippade mig säga settings in-game.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Som jag skrev ovan, fanns 3 olika saker man kunde göra under situationen och vi tog en av dem.
1 - Åka iväg
2 - Stanna kvar och säga emot och bli skjutna
3 - Hoppa ut och rpa på kidnappning

vi bestämde oss för att åka iväg

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att göra 3e valet för att göra det roligt för andra partens rp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag kommer dock inte göra det. Vet att folk inom staff teamet har mycket att göra.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka