- Meddelanden
- 482
- Reaction score
- 42
Vad är ditt namn i verkligheten? Klas larsson
Vad heter du på discord? ColdfaithTV#4341
Ange ditt födelsedatum 28 April 1997
Beskriv din dagliga aktivitet. kan inte exakt säga, men min speltid på unive ligger på runt 6-9 tim dagligen.
Hur länge har du varit medlem på Unive? sen tidig 2021.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1 som var en missklick då jag råkade säga öppna dina settings och en ung grabb klippade det och jag fick ban på det.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag har vart helper 2x, ma 1x, sv 3x, En servervakt är där för att underlätta vid många tillfällen då en Helper, Ma kan ej närvara och man får då ta eget beslut på situationen.
Varför vill du bli servervakt på servern? Då jag ser mycket lall, vdm, rdm, etc som förstör väldigt mycket så vill man ge konsekvenser åt folket så man lär sig att det finns regler.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Jag revivar mina polare för dem säger till mig, jag har toggleid under scenerio för att vinna det, jag kickar en polis då han försöker loota mig, etc. men du förstår. Det är väldigt självklart vad en SV ska göra och inte göra.
Vad heter du på discord? ColdfaithTV#4341
Ange ditt födelsedatum 28 April 1997
Beskriv din dagliga aktivitet. kan inte exakt säga, men min speltid på unive ligger på runt 6-9 tim dagligen.
Hur länge har du varit medlem på Unive? sen tidig 2021.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1 som var en missklick då jag råkade säga öppna dina settings och en ung grabb klippade det och jag fick ban på det.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag har vart helper 2x, ma 1x, sv 3x, En servervakt är där för att underlätta vid många tillfällen då en Helper, Ma kan ej närvara och man får då ta eget beslut på situationen.
Varför vill du bli servervakt på servern? Då jag ser mycket lall, vdm, rdm, etc som förstör väldigt mycket så vill man ge konsekvenser åt folket så man lär sig att det finns regler.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Jag revivar mina polare för dem säger till mig, jag har toggleid under scenerio för att vinna det, jag kickar en polis då han försöker loota mig, etc. men du förstår. Det är väldigt självklart vad en SV ska göra och inte göra.