Nekad ColdfaithTV | Ansökan till Servervakt [RashX]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ColdfaithTV

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
482
Reaction score
42
Vad är ditt namn i verkligheten? Klas

Vad heter du på discord? ColdfaithTV#4341

Ange ditt födelsedatum 28 April 1997

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag spelar dagligen på Unive, Jag sitter och spelar ofta dagligen och samtalar ofta med folket runt i stan, skapar massor med roliga scenerion.

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag kom nyligen tillbaka, men jag har vart medlem innan i 2,5 år+.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Bannad 3 gånger, 1 - OOC då jag försökte hjälpa en på discord hur man gjorde så man hade push to talk på discord men jag glömde bort att jag hade open mic in game och då spelade en grabb in det och skickade in de. 2, Mild fearRP. 3, perma då jag valde att lämna servern och spelade på en annan.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Helt enkelt att göra allt bättre på servern för en själv & andra, Du kan kicka, banna, reporta, Så såna reglerbrytare inte kommer undan och förstör för andra så dem lämnar servern. Man vill ge alla en så bra upplevelse av servern som möjligt. Så vi ska hålla koll på saker som staffs då inte alltid hinner med att ta hand om då är det jättebra att vi SERVERVAKTER håller koll och tar hand om det på direkten.

Varför vill du bli servervakt på servern? Då jag streamar så är det skönt att kunna ta hand om folk medans man också streamar om dem bryter mot regler och metar, streamsnipar, + bara skönt att kunna få bort folk som bryter mot regler och allmänt förstör för andra.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption, som Servervakt?` jag är jätte seg just nu så förstår inte helt vad du menar med korruption som servervakt. Men att abusea som servervakt är till exempel, reviva under skott scenerio, reviva en polare genom pm, ha toggleID på under skott scenerio, kicka/banna en under ett scenerio för att endast vinna sceneriot. etc men du förstår. Man vet ju vad man ska göra inte inte då det är liksom sunt förnuft/ logiskt tänkande.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka