Accepterad colaegott | Beslut Överklagan [William]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EEee

Aktiv Medlem
Meddelanden
883
Reaction score
62
Ditt discord namn: colaegottt

Ditt Hex-ID: 11000013ff359b4 (Hex)

Vad för typ av beslut gäller det? krim varning + ban hade gärnat att båda försvinner om denna blir godkännd.

Vem/vilka tog beslutet? William, sweelon, koskoss och constructorr

Varför tror du själv att beslutet togs? Anledningen är ju rpar inte på skador av en såkallad dsync när jag inte ens kan rpa på grejer när vi inte ens har krockat in i nått utan det är bara staffen pov som ser att det dsyncas in i en vägg.

Hur är beslutet felaktigt? Dem väljer att lägga denna varning + ban för JAG inte rpar på skadorna när man tydligt ser i klippet att det är grovaste dsyncen på år o dar. Varför ska jag rpa på skadorna för mig krockade vi aldrig o hur tänker ni att man ska spela på skadorna? När vi inte ens ser att vi krockar. Jag hoppar ut för att försöka rikta eftersom vi jagade dem en jävla bit men dem väljer förstås att köra. Tycker beslutet är orättvist satt och inte ska vara en krim varning eller ban. har inte begått något fel. För mig krockade vi aldrig vilket det ni säger i support och att man ser i klippet. Ni grundar krim varningen genom att jag inte rpade på skadorna när det inte finns något att rpa över när på våra skärmar så krockar vi inte ens därför hoppar jag ut och försöker rikta. Tycker beslutet ialf är felaktigt satt och inte borde vara några åtgärder alls då det är deras klipp och dem har sagt själv att det är dsync.

Dem enda dsyncen man ser är ju när man krockar i andra (som en själv ser). Men att jag ska kunna se om vi krockar i väggen är inget jag ser på min skärm som sagt.

Sen hade jag inte klipp program igång heller. Främst för jag inte spelat på 1 vecka minst kom typ in bara en stund innan jag fick ban sen tänkte jag inte heller på att ha medal uppe. Vill verkligen inte dra på mig onödiga bans o så men hoppas det kan gå tillväga och kan lösas eller så.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/sv/games/gta-v/cli...QKObKaIcmFMc?invite=cr-MSxJTmMsMjc2MDU5NDU2LA

Senast ändrad:
Vi krockar inte ens i väggen och inget vi VET om att rpa över. Ni väljer sätta ban för att jag inte rpade på skadorna men inget jag vet om tills ni drar mig i support. För oss krockade vi ingenting och inget jag ser på min skärm.

Ni ser ju i klippet att det var dsync som nått men som sagt inget JAG ser då vi inte krockade.

Hade jag "exempelvis pittat" då ser man om det är dsync eller hur man ska förklara. Såklart jag rpar på skadorna då men detta var att vi dsynckrockar i väggen och inget JAG vet och inte rättplacerad.

Jag kan inte rpa på nått som man inte ser på sin skärm. Man ser ju själva i klippet att dsynckrockar i väggen men liksom inget "vi ser".

Jag kan inte rpa på nått som inte finns liksom.

4 pers tog beslutet o banna mig och tyckte det var powergaming för vi krockar ju halft i hans klipp men man ser på klippet att bilen flyger tillbaka typ vilket man ser att det är dsync. Men på våra skärmar fick vi varken nån blackscreen eller så krocka vi inte heller i nånting utan det är bara för staffen som speccade som ser ut som att vi krockar men man ser samtidigt att det är grov dsync det hände ingenting med oss.

Jag som satt i bilen ser inte att vi krockar efter det aldrig hände. Jag kan inte heller spela "rpa" då det inte inträffade nånting sen bara för JAG inte har klipp ska inte det behövas ta åtgärder när klippet är lite oklart. Man ska faktiskt inte behöva banna och egentligen kunna lita på spelarna då man ser att det dsyncar och att vi aldrig krockade.

Dem ända dsyncen man ser själv är ju typer av pittningar men detta var dsync att vi krockar in i en vägg och inget jag ser/vi ser. Vi fick varken blackscreen ända vi gjorde var att rulla upp brevid dem och jag hoppar ut och försöker tvinga ut dem ur bilen.

Hoppas att ban & krim varning(ar) gavs ut till föraren i det andra fordonet då han väljer att köra iväg. Då han vägrar RPa på skador, samt kör iväg när folk riktar.

Hoppas att ban & krim varning(ar) gavs ut till föraren i det andra fordonet då han väljer att köra iväg. Då han vägrar RPa på skador, samt kör iväg när folk riktar.
Bara ban tror jag. Tror inte dem hade nån krim ansvarig.

Tycker min ban är överdriven. Man ser klippet att det är dsync men hoppas jag kan få unbann snart isåfall. Detta hade kunnat vara muntlig varning men bara för jag inte hade klipp från min pov så var staffen tvungen att ta åtgärder o utgå från sitt klipp. Men man

Men hade gått o diskutera men jaja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka