Inaktuell COL | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    8
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

COL

Aktiv Medlem
Meddelanden
614
Reaction score
49
Vad är ditt namn i verkligheten? nice try

Ditt discordnamn: realcol

Ange ditt födelsedatum 8 Februari 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff då jag känner att jag skulle passa som det då jag har mycket erfarenhet inom rp, har inprincip rollspelat som alla parter (dvs - Kriminell, Polis, Mekaniker, Sjukvårdare), vilket kan vara viktigt då jag märkt att det finns vissa unga staffs som saknar erfarenhet. En annan sak som gör att jag sticker ut lite är min ålder, är lite äldre än dem flesta på servern och även om ålder i sig inte automatiskt gör någon till en bättre staff så handlar det ofta om mognad. Med lite mer livserfarenhet kommer ofta ett bättre omdöme också, och det kan vara viktigt när man fattar beslut och lösa konflikter.

För att sammanfatta så tror jag att jag skulle vara en bra staff eftersom jag både har stor erfarenhet av RP och har mognaden som kommer med lite högre ålder än dem flesta här. Jag har varit staff på andra servrar vilket gör att jag har en bra syn hur man arbetar som staff och hur det fungerar.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker ibland att det kan vara lite för mycket lall när det är många spelare. Det brukar att folk snor bilar, kör över folk, bryter mot flertals regler. Helt enkelt så brukar rpn spåra ut ibland, och det vill jag sätta ett stopp för.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag är en teamplayer, så vi ska lösa problemet genom att specca mer, ta tag och vara mer aktiva i reportsen för att kunna få tag på dessa personer som lallar på servern. Vi ska även börja ta samtal samt skriva till folk som bryter mot reglerna och sätta ett stopp. Utöver det som sagts så måste vi även börja aktivera oss i support kanalerna för då kan vi snabbare arbeta för att få bort alla lallare från Unive. Vi ska även vara redo att ta åtgärder på vem som helst, även om det skulle vara vän ska det vara rättvist för alla och inte vara en partisk staff.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar professionellt genom att visa en bra ton, ha respekt, inte höja rösten. Man ska behandla alla rättvist och jag kommer se till så att jag inte behandlar någon sämre eller mindre värdig bara för att jag är staff. Man ska vara opartiskt och inte låta ens vänner påverka ens beslut utan man är självgående när man tar beslut. Man skall även undvika att skrika utan man ska sköta sitt ärende på ett lugnt sätt.

Professionalism är en extremt viktigt del som staff, det är både viktigt för sitt egna rykte men även serverns rykte.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Mitt privatliv är simpelt, jag kan balansera båda.

Hur länge har du spelat på Unive? Sen 2022

Har du tidigare erfarenheter som staff? Har vart staff på flera andra stora servrar, även suttit som mod på Unive vid ett tidigare tillfälle.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej.

+rep, F.D duktig Staff och kommer garanterat göra ett bättre jobb denna gång. Riktigt skön kommer göra allting bättre!!!!

+rep riktigt bra utvecklad tycker verkligen han förtjänar att komma tillbaka som staff!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka