Ej Antagen Coffee_Elite | Chef-jobb ansökan (Secyritas)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Coffee_Elite

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
22
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du i verkligheten? Pontus

Vad heter du på discord? Coffee_Elite#5212

Ange ditt födelsedatum: 29 November 2001

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat här sedan 31 augusti 2022

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Har varit chef på Kriminalvården ett längre tag innan och tagit hand om diverse fångar som har hållt på med diverse olagligheter, så det är viktigt då att försöka skapa bra balans med fångar och dem anställda. Jag har även tagit hand om alla anställda på kriminalvården och tagit massor utav intervjuer, bedömt hur bra dom är och hur dom kan hjälpa till på arbetsplatsen, viktigt att man tar in rätt folk så att säga.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Att försöka kunna hålla en stadig framtid för Securitas, med bra folk och många utbildningar för att utöka folket. Samt att kunna ta hand om mina anställda väl och göra mitt jobb till det bästa så mina anställda får en bra arbetsmiljö samt kunna ha en bra ton mot folket som vi bemöter

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Mestadels helger kommer jag kunna vara aktiv ungefär en hel dag. Men på vardagar kanske upp mot 2-4 timmar beroende aktivitet och uppgifter

Har du läst våra Regler? Ja

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Nekad, Positionen är placerad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka