- Meddelanden
- 22
- Reaction score
- 1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Kriminalvården
Vad heter du IRL? Pontus
Vad heter du på discord? Coffee_Elite#5212
Hur gammal är du? 24
Hur länge har du spelat på Unive? 3-4 månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla med fler utbildningar så att personer inte går för länge utan. Även att förbättra så att tiderna hålls i fängelset med utetider, mattider osv. Jag vill ta in ordentliga arbetare som vill jobba seriöst istället för att ge fångarna en fördel som att släppa ut dom ut fängelset eller ger dom diverse saker i cellen. Skulle även förbättra så att det blir mycket bättre säkerhet inne på fängelset med mer aktiva arbetare samt med övervakningskameror.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit
Hur ofta kommer du vara inne? 4-5 dagar per vecka
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Pontus
Vad heter du på discord? Coffee_Elite#5212
Hur gammal är du? 24
Hur länge har du spelat på Unive? 3-4 månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla med fler utbildningar så att personer inte går för länge utan. Även att förbättra så att tiderna hålls i fängelset med utetider, mattider osv. Jag vill ta in ordentliga arbetare som vill jobba seriöst istället för att ge fångarna en fördel som att släppa ut dom ut fängelset eller ger dom diverse saker i cellen. Skulle även förbättra så att det blir mycket bättre säkerhet inne på fängelset med mer aktiva arbetare samt med övervakningskameror.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit
Hur ofta kommer du vara inne? 4-5 dagar per vecka
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope
Har du läst våra Regler? Ja