Nekad coca cola1 | Medlem ansökning [Jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ubereats

Icke Medlem
Meddelanden
337
Reaction score
41
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? uber.eats1

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Han heter Johan Kronsson han är 23 år gammal fyller år den 5 maj,

Vad kan du bidra med till serverns RP? Han heter Johan Kronsson han är 22 år gammal. Johans barndom var ganska lätt hans föräldrar hade jobb med en bra inkomst och han själv gick i skolan som vanligt och gick ut med bra betyg. När Johan gick ut skolan började han söka jobb så han tog ett jobb hos Vianor där han trivdes men han var inte riktigt nöjd med vart han jobbade så han avgick.Efter Johan avgick så sökte han ett jobb hos en taxi firma och han fick jobbet men sen bytte firman chef och chefen skulle göra väldigt stora ändringar så han avgick där med.Efter det så har Johan varit arbetslös vilket ledde till att han började gå mot det kriminella livet och då fick han mycket fiender vilket ledde till att han hamnade i en väldigt obehaglig situation där han en gång blev kidnappad och torterad.Efter det har han slutat helt med sånt och just nu glider han mest runt i sina bilar. Johan har alla sorters körkort samt han e simkunnig.Han har inget i sitt brottsregister.Johan är en ganska snäll och glad person men han har ganska kort temperament vilket leder till att han ibland hamnar i slagsmål.Johan älskar bilar och motorcyklar så han brukar väldigt ofta sälja sin bil och köpa en annan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ja det är att man spelar för att motparten i scenariot ska ha kul. Alltså jag spelar inte bara för att jag ska ha kul utan jag försöker göra det roligt för den andra parten också.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja RDM - Att man dödar någon utan anledning. Combat logg - att man lämnar ett scenario genom att tex dra ut internet kabeln eller quita spelet. Metagaming - att man tar information utanför sin karaktär och använda det på sin karaktär.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har spelat på servern i snart 2 år så jag har spelat ett tag. Samt jag har spelat på andra servrar också men mesta dels unive då.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? NEj

Nekad! Utveckla vad du kan bidra med till serverns rp!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka