Accepterad coca cola | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Björnen1442

Icke Medlem
Meddelanden
375
Reaction score
-20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/c0cac0la00/

Ditt Hex-ID: 11000014536f34e

Vad är din discord tagg? cocacola.1

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: dwaddwad.pngimage.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag lallade och bidrog med en dålig rp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Nä men jag o min kollega hade kraschat med bilen alltså polis bilen och vi vart trötta och irriterade så vi bröjade lalla o tazea varandra. Sedan så började jag rikta mot honom för att han skulle sluta och då av misstag råkade jag klicka på skjut knappen så jag bodyshotta han men han dog tydligen tror han hade lågt hp eller nåt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den är inte felaktig då det är jag som har gjort fel. Jag förstår att lall inte är något som ni accepterar på Unive och som sagt jag förstår det till 100% eftersom det blir så dålig rp av det hela. Sedan kanske det var lite väl hårt med blacklist men jag förstår endå att ni måste få stopp på lallet så jag förstår endå beslutet och jag accepterar mina åtgärder men vill gärna komma tillbaka så jag kan bidra med rolig rp istället då jag har lärt mig efter min ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det var fear rp då jag inte ville ta upp mina händer när en polare riktade mot mig och då fick jag indragen krim och ban. Lärde mig att alltid lyssna ifall någon har vapen emot dig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat tänka efter och inte lallat helt enkelt och rpat vidare och inte bete mig på det sättet. Förstår att det är sjukt omoget och dumt. Sedan så var det ju mitt ute i ingen stans så ingen såg ju som tur var förutom då bubblegum, skulle säga att det är endå ganska positivt att ingen såg för då påverkar ju det ingen annan. Men endå så är det ju fortfarande lall så jag förstår endå varför jag är bannad o så.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte bidra med en lallig rp. Och oavsett var man befinner sig så ska man alltid hålla en bra rp. Tror jag glömde av helt enkelt medtanke på att vi var ute mitt ute i ingenstans. Dock så kommer jag ta lära mig efter detta och alltid bidra med bra rp oavsett var jag är på mapen som sagt och inte bidra med nån lallig rp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Har verkligen lärt mig efter denna bannen och detta kommer aldrig ske igen bubblegum det lovar jag då detta var en engångs grej.

Om du blir unbannad, hur kan jag lita på att detta absolut inte sker igen? Hur kan jag lita på ditt ord? Om du / ni har gjort detta 1 gång, vad får mig att tro att detta inte händer igen?

Om du blir unbannad, hur kan jag lita på att detta absolut inte sker igen? Hur kan jag lita på ditt ord? Om du / ni har gjort detta 1 gång, vad får mig att tro att detta inte händer igen?
Eftersom jag alltid tar lärdom av mina bans jag har nästan aldrig några bans som efterliknar varandra alltså jag blir alltid bannad för olika saker vilket då innebär att jag lär mig efter dem. Sedan så vill jag ju lära mig efter mina misstag eftersom jag egentligen vill kunna rpa bra. Och jag kan lova att det inte händer igen ifall något liknande skulle hända så är det bara att inte unbanna mig men jag kan lova att det inte kommer hända igen så det kommer inte hända. Blir lite svårt att bevisa att detta inte kommer hända igen men du får väll helt enkelt lita på mig.

Om jag unbannar dig då vill jag ha 200% RP Nivå från dig. Inget mer lallande.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka