Nekad coca cola | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Björnen1442

Icke Medlem
Meddelanden
375
Reaction score
-20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/c0cac0la00/

Ditt Hex-ID: 11000014536f34e

Vad är din discord tagg? cocacola.1

Vem var det som bannade dig? bubbelgum

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag lallade med en kollega jag tazeade han och han började mass tazea mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kollega var ute mitt i ingen stans då började han tazea mig och så fortsatte han. Sedan så blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den e inte felaktig då jag lallade men jag tycker dock att det är lite överdrivet med en perma ban kan förstå att lall inte ska ske på servern men som sagt jag hade nog lärt mig lika mycket av en ban för lall som en perma ban. Men som sagt vet att det inte ska ske och antar att ni är trötta på allt lall som sker och därför togs dessa åtgärder.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min senaste var fear rp, jag lärde mig om att värna om mitt liv samt då att försöka göra det roligt för andra parten då det inte blir så kul eftersom man inte rpar med varandra direkt då,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat tänka efter och instätt hur lalligt det är med denna rpn och att den inte alls ska förekomma. Hade nog normalt sätt aldrig gjort såhär men var väldigt trött idag så tänkte inte efter. Ber om ursäkt kommer verkligen inte förekomma igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja lite som jag sa att tänka efter innan jag gör sånna här saker och helt enkelt inte lalla överhuvudtaget.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Du får utveckla och berätta mer, detta är inte allt som hänt. Samt så känner jag att du får sitta av din ban ett tag till innan du är välkommen tillbaka.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka