Accepterad Cobbe | Medlem ansökning (Sebbe91)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cobbe

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Danny

Vad är ditt discord namn? Cobbe#6271

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Per olofsson och är 25 år gammal. Han härstammar ifrån Göteborg och har haft världens bästa uppväxt. Kper föräldrar har alltid varit schyssta med honom kring allt möjligt. Hans far Anders har alltid stöttat honom och inspererat per till den han är idag, hans mor Linda har varit världens bästa mamma, jobbar på ICA tillsammans med hans far. per har fått jobba där när han bodde hemma i Göteborg och lärt sig väldigt mycket kring säljare och service. När per var 15 år gammal så började han på fordonsgymnasiet i Göteborg han lärde sig väldigt mycket kring bilar och fordon och började genast att arbeta med det efter studenten, han började jobba på Mekonomen i Göteborg som mekaniker. Nu så har per valt att flytta från fantastiska Göteborg och flytta in till Unive för att hitta nytt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra till bra RP, har spelat på nästan alla stora svenska rp servrar och även en gammal spelare på unive och vill komma tillbaka. På de servrar som jag har spelat på så bidrar de inte så mycket med Social RP, men nu när jag kommer tillbaka till unive så kommer jag bidra till en bra och seriös RP nivå samt RP. Jag kommer även kunna utveckla min rp nivå när man spelar tillsammans med seriösa spelare på en bra server med riktigt bra scripts. Jag har spelat fivem i snart 1,5 år och det mesta av min tid har varit på Roleplay Servrar sen start, jag började på Unive som en 13 åring och nu är Jag 15 och vill fortfarande spela här, jag tycker att unive har mycket större utbud av jobb, tex Qpark, Securitas, Trygghansa osv som inte finns på andra servrar, jag skulle gärna vilja bli securitas på servern och gå långt inom det yrket, Polis hade också varit någonting men i början som kommer jag satsa på Securitas eller någon Bilfirma eller typ Qpark om det är så.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det kan vara ett scenario som man inte spelar inte för makt och pengar utan för scenarion som man kan förlora scenarion och bidra till en högre rp nivå.

Hur hittade du Unive? Genom olika streamers och att Unive alltid ligger först på listan i sverige.

vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta den! lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka