Accepterad Cobbe | Chef-jobb ansökan [Pontuz08] [Marja]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cobbe

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja Lisas

Vad heter du IRL? Danny

Vad heter du på discord? Cobbe#6271

Hur gammal är du? 15år

Hur länge har du spelat på Unive? några månader till och från.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att försöka utveckla så att Marja Lisas utvecklas, jag tycker redan att det fungerar riktigt bra och skulle mer än gärna vilja styra marja lisas framåt. jag tycker att det ska vara viktigt att det ska vara öppet så ofta det bara går, att ha trevliga och hjälpsamma arbetare på Marja Lisas och ha en god stämning därinne, Jag tycker att marja lisas är bra för tillfället men jag skulle jättegärna vilja bli chef där då man får en överblick på hela stället och kunna göra lite mer. Jag kommer att hålla mycket koll på personalen, rabatter eller liknande som kan vara bra att hålla koll på. jag kommer även att förnya eller försöka att fixa nya samarbeten till Marja lisas så att personalerna från båda företagen ska kunna njuta lite extra av en rabatt eller liknande. jag kommer att vara öppen för anställningsintervjuer och vara noga om vad som gäller där. jag kommer verkligen försöka locka mer kunder till marja lisas än vad de redan har. Detta kommer att leda till att Marja Lisas kommer att utvecklas och bli mycket mer nöjda kunder, trevlig personal och en god stämning för staden. En bilfirma som man ej får glömma. Jag kommer givetvis vara öppen för frågor eller funderingar längst vägen både från kunder och personalen.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har väldigt mycket bilkunskaper då jag jobbat med det innan och även växt upp med det, Jag har jobbat på en bilfirma innan och vet hur det fungerar. Jag har koll på vad som man behöver ha koll på som en chef, det är viktigt att ta bra hand om sina kunder och att man lär de nyanställda hur sakerna ska gå till. Jag har varit chef på några företag innan och tycker verkligen att det är kul att vara chef. Det är superkul som chef att se att alla i personalen gör sina uppgifter på rätt sätt och är trevliga och snälla mot kunderna, I nuläget så tycker jag att marja lisas sköter det riktigt bra och jag vill gärna vara med som chef till att det ska fortsätta som de gör.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer kunna vara inne ett par timmar om dagen, beroende på skolan osv, jag har snart nationella prov i skolan men då kommer jag skriva om det inte blir lika mycket spel.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, absolut

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Japp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka