Nekad cmail | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cmail

Välkänd Medlem
Meddelanden
4,356
Reaction score
482
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198831713353/

Ditt Hex-ID: 110000133f13c49

Vad är din discord tagg? cmail666

Vem var det som bannade dig? bubblegum, 320

Bild på banmeddelande: 94531-b5f81506f6b4a64dd171ad6f59bef2d0.webp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? han bannade för att någon skickat in en bild på min discord där jag varit customer på deras discord från i julas. jag köpte fusket under tiden jag var pbanad från unive för något helt annat. jag tyckte fivem inte avr roligt utan unive då det är den servern jag spelar på.. alttså jag köpte fusket för att lalla på centic och amerikanska servrar under tiden jag var bannad. jag har aldirg och skulle aldirg använda fusk på unive. det är omöjligt att jag kan ha använt tz på unive då ett av era anticheat som heter hala har detectad det vilket jag aldirg blivit bannat av. jag dör mer än vad jag dödar så helt omöjligt att jag har använt fusket.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ingenting. fick en tagg i dc sen försvann mina roller

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det tycker jag. jag var ej delaktig i detta fuskandet jag var bara med i deras dc. men är absolut inte en fuskare på en server jag njuter av att spela på. saker som jag kan säga som stödjer att jag inte fuskat.
1. jag dör mycket mer än vad jag dödar vilken innebär att jag förlorar scenarion ni kan kolla loggs.
2. mitt fusk som jag hade tog slut lite efter jag blev unbannad från unive för staff abuse samt att jag köpte det bara några dagar efter jag blev bannad. vilket visar att jag köpte det för annat och inte unive
3. aldrig blivit anklagad för fusk.
4. Jag hade precis köpt ped så väldigt dumt att fuska precis när man köpt ped så fattar inte varför ni tror jag skulle göra det. har också köpt importer osv så fattar inte varför jag ens skulle fuska på den servern jag lagt pengar på.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 20+ men är grön spelare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej det hade jag inte. jag fattar att ni bannar för ni har tankar över att någon fuskar men det är verkligeninte kul i min situation när jag blir bannad fast jag inte använt det på unive

Har du lärt dig någonting efter din ban? att man ej ska stanna kvar i sådana dc när man rpar på servrar man gillar och vill fortsätta spela på.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

ja det tycker jag. jag var ej delaktig i detta fuskandet jag var bara med i deras dc. men är absolut inte en fuskare på en server jag njuter av att spela på. saker som jag kan säga som stödjer att jag inte fuskat.
1. jag dör mycket mer än vad jag dödar vilken innebär att jag förlorar scenarion ni kan kolla loggs.
2. mitt fusk som jag hade tog slut lite efter jag blev unbannad från unive för staff abuse samt att jag köpte det bara några dagar efter jag blev bannad. vilket visar att jag köpte det för annat och inte unive
3. aldrig blivit anklagad för fusk.
4. Jag hade precis köpt ped så väldigt dumt att fuska precis när man köpt ped så fattar inte varför ni tror jag skulle göra det. har också köpt importer osv så fattar inte varför jag ens skulle fuska på den servern jag lagt pengar på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka