Accepterad cmail | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cmail

Välkänd Medlem
Meddelanden
4,361
Reaction score
482
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198831713353/

Ditt Hex-ID: 110000133f13c49

Vad är din discord tagg? cmail666#8371

Vem var det som bannade dig? limpis

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png kan ej skicka då det var dc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag blev bannad för jag ljög för en staff

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt o spela och sen fick jag ett pm av limpis som säger att jag ljugit och sen blir jag borttagen från allt. detta var dumt av mig att ljuga och jag ber hemskt mycket om ursäkt. jag vill gärna spela på unive igen för alla mina kompisar spelar här. jag tog en paus från rp efter detta hände och har inte spelat något detta år och jag vill gärna börja rpa igen då jag har så goda minnen från det. så jag hoppas på en andra chans här

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. lite både ja och nej för jag anser att jag inte ljög men limpis tycker det och då antar jag väll att jag gjorde det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. längesedan, inte spelat på 5 månader

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde valt att tänla på vad jag sa innan jag sa det så man inte säger något dumt

Har du lärt dig någonting efter din ban? att absolut inte ljuga och att sanning alltid är rätt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka