Inaktuell cmail | Ansökan till Staff [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cmail

Välkänd Medlem
Meddelanden
4,356
Reaction score
482
Vad är ditt namn i verkligheten? karl

Ditt discordnamn: cmail666

Ange ditt födelsedatum 15 april 2008

Varför ska just du bli staff? jag vill bli staff för att utveckla mitt steg ifrån MA till trainee. jag är en mycket aktiv Medlemskaps ansvarig som har visat mina framfötter inom det området och nu känner jag mig redo för att ta nästa steg till trainee. jag gillar att hjälpa unive och få vara en del av utvecklingen. jag har mycket erfarenhet inom commands osv. jag kan allt om alla områden förutom don ansvarig som jag gärna vill lära mig. mitt mål om jag blir trainee nu är att bli don ansvarig. jag har aldrig känt mig redo för det området tidigare då jag ej hade några kunskaper inom dev osv. men nu har jag lärt mig olika saker om fivem. allt ifrån ped kläder, bilar, handlings, MLO osv. så nu känner jag mig verkligen redo för att ta det steget i staff teamet

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycker att allt fungerar men det finns mycket att förbättra som tex krim området. det är många spelare som tycker det är otydligt mer regler osv. jag vill gärna hjälpa det området att bli mycket bättre. men jag har som största mål att få bli en del av donations området. det kommer bli en svår start men det kommer flyta på. det finns ju så många trevliga staffs som kommer hjälpa mig inom området.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? istället för att banna hela tiden så tycker jag att man ska snacka med spelarna. tex om man ser en person bryta en mild regel tycker jag det är väldigt onödigt att banna hen. jag skulle istället prata med spelaren och försöka få hen att verkligen förstå misstaget och därmed få en förbättring och spelaren kommer få en bättre uppfattning om just den regeln.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? när man är staff spelar ingen roll vilken rang så tycker jag att man alltid ska vara professionellt. man ska tex inte hålla på att lalla i allmänna chatter. de nya och nuvarande spelare ska se att staff teamet är seriöst och är här för att hjälpa servern att bli bättre. så man ska alltid bete sig i allmänna chatter men också alltid bemöta folk med en trevlig ton.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? nu när jag ansöker till trainee är jag medveten om att man ej får rpa mycket och det är jag redo för. hade jag inte varit redo för att dra ner från rpandet hade jag ej ansökt. nu i sommar ska jag inte resa bort bara sommarjobba. sommarjobbet kommer nog inte söra jätte mycket då jag är ledig på kvällar och helger samt jobbar jag bara i 3 veckor

Hur länge har du spelat på Unive? 2000 timmar något på fivem som nästan allt gått till unive. jag började först spela på unive i september 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? varit tidigare men aldrig riktigt fått visa mig inom krim och don ansvarig. blev demotad precis men vet ej varför har bara hört att det var för att ingen streamervakta MAJOR. jag kunde inte ens streamervakta då jag hjälpte farsan och när jag kom tillbaka så vart jag demotad. jag var sjukt bra inom sv området och visade mycket bra där

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Donation

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Kriminell, Servervakt

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka