Accepterad Clutch | Medlem ansökning [kenzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Clutch

Medlem
Meddelanden
119
Reaction score
12
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197960326214/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? turdiQ#0452

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed Abdul Khaledi och är född i Afghanistan och sen när han blev 4 år gammal så invandrade han till sverige. Ända sedan Ahmed var ung så har hans allra största dröm varit att bli en polis. Hans farbror blev även skjuten till döds mitt inne i stan. Gärnings mannen som sköt Ahmeds farbror har fortfarande inte blivit arresterad och det har tagit 4 år sen dess. Ahmed vill bli polis för att arrestera denna man och för att göra hela stan till ett tryggare och bättre ställe. Det som Ahmed gillar att göra på sin fritid är att vara med sina kompisar eller att köra runt med sin bil för det tycker han är ganska mysigt. Ahmed brukar även gå till gymmet ofta och träna där med sina kompisar för det mesta. Men iallafall så är Ahmed just nu arbetslös så det är ju därför han söker jobb som t.ex. En polis.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag har väldigt bra egenskaper av RP och sedan så vill jag också bli till en polis och bidra till bra scenario och om jag blir polis så hade jag försökt mitt bästa för att göra stan till en tryggare och bättre plats. Jag har även spelat på denna server i något år så jag kan alla regler och så.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det är en jätte bra RP server och det är även sveriges störta server.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom vänner.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli polis och bidra till bra och roliga scenarion och försöka göra olika sorts scenarion till bättre scenarion och även göra stan till en bättre och tryggare plats.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? alltså som sagt så vill jag bli polis och bidra till bra och roliga scenarion.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka