Accepterad clunken | Medlem ansökning[Gurra]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

clunken

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198089272126/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton valfridsson

Vad är ditt discord namn? Clunken#8361

Vad är ditt födelsedatum? 20 Augusti 2002

Berätta om din karaktär. Det är en kille som heter Anton som är 21 år gammal och är född i Afghanistan han flydde till sverige med sina föräldrar för att få ett bättre liv, hans föräldrar dog lite kort efter dom kom till sverige pågrund att hans pappa va efterlyst av kartellen men Anton va den enda som kom undan. Han hittade sitt intresse av bilar redan i Afghanistan och höll på med styling och trimning redan då, han är även prat glad och gillar att snacka och lära känna nya personer som han inte känner. Anton är även en person som håller på med träning och simning väldigt mycket. Anton är även stolt över sig själv och vad han har uppnått en men har mycket framför sig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag borde bli en medlem för att jag ska kunna vara med och kunna bidra till ett bra rollspel på något sätt, och hjälpa till så gott som det går även att man kan hitta på fler roliga saker som finns på serven så man kan utveckla mig mer, vill även utveckla mig själv och hitta på mer och mer roliga saker och göra saker som man inte har hittar på förut och göra så folk får ett gott skratt när dom rpar med mig.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag spelade på serven förut och va medlem och tycker serven är riktigt rolig och underhållande. tycker även det är en fördel när det är så mycket folk på servern så man kan hitta på roliga saker och ha ett roligare rp.

Hur hittade du Unive? min polare spelade på det först och tvingade med mig på rp. vi båda tyckte serven va rolig att spela på och att man kunde rpa på .ett roligt sätt så vi båda stannade kvar

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med rp är att folk ska få ett gott skratt och bara ha så roligt som möjligt och att utveckla mitt rp hur man ska spela ut vissa situationer ovasätt om det är svåra eller lätt situationer.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill uppnå är att folk ska känna igen min karaktär som en rolig grabb att rpa med och att man har haft det väldigt roligt när man väll har gjort det.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej spelar bara på unive.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Tillbaka