Nekad clunken | Ban överklagan [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

clunken

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198089272126/

Ditt Hex-ID: 110000107b07b3e

Vad är din discord tagg? Clunken#8361

Vem var det som bannade dig? adde

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ooc ingame - adde

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för min mic va fortfarande aktiv efter jag tabbade ut och satt i discord och snackade med några som man hörde det ingame utan att jag visste det själv. adde sa själv i ds att denna buggen kan hända

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. hittade en död person på vägen så tabbade ut för att stänga av min musik och efter när jag tabbade in så vad min mic fortfarande aktiv.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va ju inte direkt mening för jag inte visste om att jag snackade ingame, men det va ju mer en bugg för den ska ju inte vara aktiv när jag tabbar upp igen och inte ens håller in min knapp

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. fick en fel aktiv ban som löstes via discord men ingen riktig ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att försäkra mig att inte micen är på och hålla koll uppe åt vänster om det blir gult

Har du lärt dig någonting efter din ban? hålla kolla mer på min mic

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka