Accepterad Clown | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realcc_93

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/hejbannaner/

Ditt Hex-ID: 11000015ab28282

Vad är din discord tagg? rexty_1

Vem var det som bannade dig? det var BubbleGum som bannade mig

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-30 015455.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att BubbleGum valde att banna mig för jag gjorde fel jag skulle ha rpat på skador och skrivit /me avsvimmad osv inte hoppat ur bilen och börja sprininga runt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och en 3 kompisar var i en skott losning men flera perssoner typ 10 kanske totalt så vi kommer i en skott losning och sen när vi har skjutit ner 5 och vi har tappat 2 så bestämmer jag och min kompis att dra från platsen det är inte värte så vi drar från platsen väldigt snabbt i en bil sen kan inte min kompis köra bilen så bra så vi flygger över en bro och landar med bilen normalt fast vi rullade med den innan sen hoppar båda ute ur bilen och min kopmpis börjar laga och jag hoppar ute och tar upp vapen om de kommer mot oss sen blev båda vi bannad för powergaming som vi ska vara bannade för jag ångrar detta stor jag var bara så stressad har inte varit på unive så länger

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej detta var inte en felaktig ban det var jag som gjorde fel och min kompis som gjorde fel men jag ångrar detta stor jag var bara så stressad har inte varit på unive så länger

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad för all day pack och nån mer ban som jag ej kommer ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat sitti kvar i bilen och rpat på skador och inte hoppat ute

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag. och jag ångrar detta stor jag var bara så stressad har inte varit på unive så länge

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka